czwartek, 3 lipca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile rusza z kampanią promującą ofertę dla firm T Business

    Zobacz również

    We współczesnym, szybko zmieniającym się świecie, digitalizacja biznesu to konieczność. Wiąże się ona często z niełatwymi decyzjami i ryzykiem. W naszej najnowszej kampanii przypominamy, że polscy przedsiębiorcy mają kogoś, na kim mogą w tej kwestii polegać – nas i naszą ofertę dla firm T Business!

    - Reklama -


    Dla właścicieli firm cyfryzacja to dziś już nie tylko szansa na usprawnienie operacji biznesowych czy możliwość wejścia na nowe rynki – to trend, do którego muszą się dostosować, jeżeli chcą utrzymać się na rynku. Jak wynika z danych EY, transformacja cyfrowa stanowi priorytet dla 84% polskich firm. Mimo to tylko 40% podmiotów udało się osiągnąć w tej kwestii poziom podstawowy. Proces digitalizacji z pewnością utrudnia fakt, że składa się na niego wiele aspektów – od wdrażania rozwiązań sieciowych aż po zapewnianie maksymalnego cyberbezpieczeństwa. W T-Mobile, z naszą ofertą T Business, jesteśmy w stanie zadbać o nie wszystkie, dzięki czemu nasi klienci mogą skupić się na swojej działalności. I właśnie o tym przypominamy w naszej najnowszej kampanii.

    Jeden partner, wiele technologii
    Oferta T Business obejmuje 7 konwergentnych produktów – od tych podstawowych, gotowych do wdrożenia, po te zaawansowane, kompleksowe i dostosowywane do potrzeb klienta. Dostarczamy rozwiązania Mobile, Next Generation Connectivity, Cybersecurity, Data Center & Cloud , ERP, Smart City / IoT oraz Modern Workplace, a także, korzystając z naszego międzynarodowego doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów, zapewniamy wsparcie w całym procesie transformacji.

    Kampania trwa od początku lipca. Składają się na nią 30-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz działania digital – 15-sekundowe formaty wideo na YouTube i wybranych platformach VOD, banery reklamowe w kluczowych mediach biznesowych oraz wpisy na LinkedIn T-Mobile Biznes Polska. We wrześniu informacje o ofercie pojawią się także w strefach biznesowych i VIP na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.

    Informacje o firmach zaangażowanych w kampanię
    Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją VML. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

    ŹródłoT-Mobile
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Czego nie musisz robić w telewizorze, bo zrobi to za Ciebie AI?

    Nowoczesna sztuczna inteligencja wkracza do naszych domów, zmieniając telewizory w inteligentne centra rozrywki. Dzięki zaawansowanej technologii Samsung Vision AI,...