środa, 28 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile laureatem w konkursie Dobroczyńca Roku 2025

    Zobacz również

    T‑Mobile Polska po raz kolejny udowadnia, że zaangażowanie społeczne i ekologiczne może przekładać się na realną zmianę. W konkursie „Dobroczyńca Roku 2025”, organizowanym przez Akademię Filantropii w Polsce, nasza kampania „Stare telefony działają cuda”, zrealizowana już po raz drugi we współpracy ze Szlachetną Paczką, zdobyła tytuł laureata w kategorii „Ochrona środowiska i klimatu”. W tegorocznej edycji najbardziej prestiżowego plebiscytu CSR w Polsce kapituła oceniła aż 124 zgłoszonych projektów, a statuetki trafiły jedynie do 15 organizacji. To dowód na to, że nasze działania mają mierzalny i odczuwalny wpływ na otoczenie. To już kolejna nagroda T‑Mobile w tym prestiżowym konkursie – wcześniej zostaliśmy wyróżnieni za wieloletni program „Pomoc Mierzona Kilometrami”, który aktywizował tysiące osób do niesienia dobra poprzez ruch.

    - Reklama -


    Celem akcji „Stare telefony działają cuda”, którą realizujemy już drugi rok we współpracy ze Szlachetną Paczką jest zbiórka starych, nieużywanych telefonów w sieci salonów T-Mobile w całej Polsce. Potem trafiają one do recyklingu, a komponenty z oddanych urządzeń są wykorzystywane do produkcji nowych telefonów, co przyczynia się do ograniczenia elektrośmieci i ochrony planety. Projekt łączy więc ochronę środowiska z konkretną pomocą dla rodzin w trudnej sytuacji życiowej – dzięki odzyskiwaniu nieużywanych telefonów dajemy drugie życie urządzeniom, a jednocześnie tworzymy przestrzeń na nowy start dla najbardziej potrzebujących.

    W ubiegłym roku kampania realizowana była w trzech etapach:
    Gra Paczka – innowacyjne wydarzenie gamingowe, w którym T-Mobile jako partner główny zachęcał środowisko graczy do udziału w zbiórce telefonów, realizując ponad 600 godzin streamów i zbierając ponad 200 tys. zł na rzecz Szlachetnej Paczki.


    Szlachetna Paczka – podczas kampanii okołoświątecznej T-Mobile włączył się w centralne działania NGO, organizując m.in. koncert świąteczny w Łodzi, podczas którego zebrano ponad 1000 telefonów. W wydarzeniu uczestniczyli znani artyści, m.in. Mery Spolsky i Stanisław Soyka. Firma wsparła również akcję kampanią promocyjną w telewizji, internecie oraz reklamami outdoorowymi. Zgodnie z ideą przełamywania barier powstał także wyjątkowy utwór „Wszyscy to my”, który połączył ze sobą różne światy – muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe. Do współpracy przy kampanii zaproszono znanego, polskiego rapera Pezeta, który nigdy nie szedł utartą ścieżką, bo sam ma w zwyczaju wyznaczenie trendów oraz pierwszą damę polskiej sceny operowej, mezzosopranistkę Małgorzatę Walewską.


    Działania całoroczne – poza cyklicznymi akcjami, T-Mobile prowadzi stałą zbiórkę telefonów w swoich salonach oraz promuje recykling w kanałach komunikacji firmy i NGO. Do akcji może dołączyć każdy, niezależnie od tego, z usług której sieci korzysta. Co roku do pomocy aktywnie włączają się także pracownicy, którzy biorą udział w wolontariacie i przygotowują paczki dla potrzebujących rodzin.


    Dzięki tej współpracy, w 2024 roku pomoc Szlachetnej Paczki dotarła do ponad 17 tysięcy rodzin w Polsce – osób ubogich, chorych, z niepełnosprawnościami, zarówno dzieci, rodzin, jak i samotnych seniorów.

    Jako firma odpowiedzialna społecznie, wierzymy, że biznes to nie tylko technologia i usługi, ale przede wszystkim ludzie i planeta, na której żyjemy. Kampania „Stare telefony działają cuda” to dla nas sposób, by realnie wpływać na ochronę środowiska, a jednocześnie pomagać tym, którzy potrzebują wsparcia. Razem ze Szlachetną Paczką pokazujemy, że nawet mały gest, jak oddanie starego telefonu, może mieć wpływ na czyjeś życie. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG, T-Mobile Polska.

    „Projekt „Stare telefony działają cuda” doskonale wpisuje się w ideę naszej kampanii #BurzymyBariery. Pokazuje, jak wielką moc ma wspólne pomaganie. Łączy ludzi, zbliża ich do siebie, daje impuls do działania i budowania relacji. Często podczas tych inicjatyw powstają przyjaźnie i prawdziwe historie wsparcia. To wartości, które są niezwykle ważne dla naszej marki” – mówi Paulina Rekosz, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience T‑Mobile Polska.

    Partnerstwo T-Mobile i Szlachetnej Paczki opiera się na otwartym dialogu, transparentności i wspólnym podejmowaniu decyzji, co pozwala szybko reagować na potrzeby i osiągać najlepsze efekty.

    ŹródłoT-Mobile
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyniki Allegro w pierwszym kwartale były zgodne z oczekiwaniami

    Najważniejsze wskaźniki finansowe Wyniki skonsolidowane· Wartość sprzedanych towarów brutto (GMV) w Grupie Allegro, czyli z uwzględnieniem działalności międzynarodowej, wzrosła o...