czwartek, 28 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Światłowód Plusa i telewizja Polsat Box w nowych spotach reklamowych

    Zobacz również

    Plus i Polsat Box ruszają z nowymi kampaniami reklamowymi. Motywem przewodnim spotu Plusa są możliwości rozwoju i nauki jakie zapewniają nowoczesne technologie, a kampania Polsat Box podkreśla, że wspólne kibicowanie jest możliwe dzięki szerokiemu dostępowi do kanałów sportowych.

    - Reklama -

    Zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci światłowodem Plusa

    Nowy spot Plusa pokazuje, że światłowód to coś więcej niż szybki internet – to narzędzie, które otwiera drzwi do nauki w nowoczesny sposób. Dwie dziewczynki, które z łatwością posługują się angielskim, udowadniają, że rozrywka online może edukować. Dzięki Światłowodowi Plusa wiedza płynie bez podręczników – prosto z ekranu, w rytmie codziennego życia. Czy zatem rozrywka może edukować? Odpowiedź jest oczywista – zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci Światłowodem Plusa.


    Kampania obejmuje telewizję, działania online oraz formaty DOOH i OOH. Jej uzupełnieniem są materiały przygotowane z myślą o odbiorcach w różnych regionach Polski – dzięki geotargetowaniu komunikacja nabiera lokalnego charakteru. Wykorzystane zostały gwary oraz odniesienia do miejsc bliskim mieszkańcom, takich jak w przypadku „Jo! Tu je Plus Światłowód” na Kaszubach, „Łączy więcej niż 100 mostów – Plus Światłowód tu jest” we Wrocławiu czy „W zasięgu puszczy i Plus Światłowód”


    w Białymstoku. Dodatkowo, w mediach społecznościowych pojawią się krótkie filmiki, których bohaterowie odpowiadają na pytanie „Czego nauczył*ś się dzięki Światłowodowi Plusa?”. Dzięki światłowodowi każdy może dowiedzieć się, że nietoperze śpią do góry nogami czy gdzie zjeść najlepsze kartacze.

    Metryczka kampanii:

    • Nazwa kampanii: Zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci Światłowodem Plusa
    • Marka: Plus
    • Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Olga Sobolewska
    • Kreacja: Agencja Freundschaft
    • Produkcja: TFP
    • Media: TV, Online, DOOH, OOH
    • Dom mediowy: iProspect offline, Mediaplus online.

    Polsat Box Go rusza z nową kampanią promującą telewizję, która łączy pokolenia

    W najnowszym spocie Polsat Box powraca dobrze znana widzom rodzina – tym razem wspólnie przeżywa sportowe emocje. Na ekranie telewizora trwa mecz piłki nożnej, a syn, korzystając z tabletu, śledzi rozgrywki siatkarskie. W centrum uwagi ponownie znajduje się postać grana przez Jacka Braciaka, który z ciepłem wspomina swoją mamę, podkreślając wartość rodzinnych chwil i wspólnego oglądania. Kampania pokazuje, że dzięki Polsat Box każdy może oglądać to, co lubi – razem, ale na swój sposób. I to jest właśnie kompromis XXI wieku – dostęp do Polsat Box na wielu ekranach i bez kłótni o pilota.


    Kampania promuje szeroką ofertę Polsat Box, w szczególności pakiet L, w którym łącznie jest do 142 kanałów tv dla całej rodziny, w tym najpopularniejsze kanały sportowe: stacje Polsat Sport, Eurosport a także promocyjnie, bez dodatkowych opłat – Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium. Spot będzie emitowany w telewizji Polsat, na kanałach tematycznych Polsatu oraz online w mediach społecznościowych.

    Metryczka kampanii:

    • Nazwa kampanii: Polsat Box
    • Marka: Polsat Box
    • Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Anna Prokopowicz, Joanna Zielonka
    • Kreacja: Agencja Freundschaft
    • Produkcja: TFP
    • Media: TV (Polsat i kanały tematyczne Polsatu), Online

    Dom mediowy: iProspect offline, Mediaplus online

    ŹródłoPolsat box
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    UOKiK: Podwyżka na autopilocie – Netflix zmienia ceny bez wyraźnej zgody subskrybentów

    Oglądasz ten sam serial, masz tę samą subskrypcję… i zauważasz, że od pewnego czasu płacisz więcej za usługę. Platforma Netflix...