Już po raz trzeci T-Mobile i Szlachetna Paczka wspólnie udowadniają, że nawet coś tak niepozornego jak stary telefon może zmienić czyjeś życie. W najnowszej odsłonie kampanii „Stare Telefony Działają Cuda” każdy stary, niepotrzebny telefon oddany do recyklingu w salonach T-Mobile staje się symboliczną cegiełką – przyczyniając się do wsparcia osób dotkniętych ubóstwem. Im więcej zebranych urządzeń, tym większą pomoc T-Mobile przekaże na rzecz Szlachetnej Paczki – nawet 1 000 000 zł.
Ubóstwo często izoluje. Badania przeprowadzone przez Stowarzyszenie WIOSNA pokazują, że aż 74% podopiecznych Szlachetnej Paczki dzięki otrzymanej pomocy otworzyło się na relacje z innymi, a 62% zaczęło wychodzić z domu, uczestniczyć w różnych wydarzeniach i spotkaniach. T-Mobile, jako marka, która przełamuje bariery w komunikacji, wspiera działania, które przywracają bliskość i nadzieję.
– W T-Mobile wierzymy, że technologia powinna zbliżać ludzi, a nie dzielić. Dlatego każdego dnia konsekwentnie burzymy bariery – te cyfrowe, społeczne i emocjonalne. Kampania „Stare Telefony Działają Cuda” to dla nas coś więcej niż CSR – to realna zmiana, którą możemy współtworzyć razem z naszymi pracownikami, klientami. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu Szlachetnej Paczki, wspólnie przywracamy ludziom wiarę w siebie, w innych i w lepsze jutro – mówi Maximiliano Bellassai, Członek Zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor ds. B2C.
W tym roku kampanii towarzyszy wyjątkowy klip inspirowany prawdziwą historią chłopca, który z powodu trudnej sytuacji materialnej niemal porzucił swoją pasję. Dzięki otrzymanej Szlachetnej Paczce mógł jednak dalej realizować marzenia.
Do współpracy przy utworze promującym kampanię T-Mobile zaprosił Vito Bambino oraz Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny. Efektem jest poruszający videoklip i muzyczne połączenie dwóch światów – tradycji i nowoczesności, które niosą przesłanie nadziei i siły wspólnoty.
Klip można obejrzeć poniżej:
Magenta Moments – pomaganie na wyciągnięcie ręki
W ramach kampanii „Stare telefony działają cuda” po raz pierwszy została uruchomiona również specjalna akcja w programie Magenta Moments. Każdy Magentowy VIP korzystający z naszego programu, odblokowując ofertę w aplikacji, przekazuje 50 Serc, które zostaną zamienione na realne wsparcie dla potrzebujących. Celem jest zebranie aż 5 milionów Serc w ciągu dwóch miesięcy, co przełoży się na 100 000 złotych wsparcia dla szczytnego celu Szlachetnej Paczki.
Tegoroczna odsłona kampanii obecna będzie w digitalu, Social Mediach oraz kinach. Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Za ideę, strategię i realizację kampanii odpowiadała agencja VML. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami BTL – agencja ARC (Grupa Publicis).