Sony zapowiada swój udział w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2026, które odbędą się w Barcelonie w dniach 3–6 lutego 2026 r.. Hasłem przewodnim firmy, które będzie towarzyszyło prezentacji najnowszych rozwiązań i innowacji w dziedzinie audiowizualnej jest „Wspieranie kreatywności, doskonalenie przestrzeni”.
Czerpiąc z innowacyjnych doświadczeń, Sony przedstawi kilka kluczowych rozwiązań i pokaże, w jaki sposób technologia umożliwia rozkwit kreatywności i sprawia, że ludzie łączą się, uczą i współpracują w przestrzeniach korporacyjnych, handlowych, edukacyjnych i produkcyjnych.
U podstaw udziału Sony w targach ISE 2026 leży zaangażowanie w tworzenie inteligentniejszych, bardziej inspirujących przestrzeni. Od angażujących doświadczeń cyfrowych w handlu detalicznym po wydajne hybrydowe środowiska pracy i produkcję podcastów nowej generacji.
Portfolio wysokiej jakości, niezawodnych rozwiązań Sony pokazuje, w jaki sposób profesjonalne technologie audiowizualne mogą wzmacniać kreatywność, poprawiając jednocześnie komfort użytkowania i wydajność operacyjną.
Doświadcz kreatywności w działaniu
Odwiedzający stoisko Sony będą mieli okazję zapoznać się z serią interesujących , praktycznych stref, które imitują rzeczywiste zastosowania. Każde środowisko zostało zaprojektowane tak, aby pokazać, w jaki sposób rozwiązania Sony mogą zwiększyć kreatywność, komunikację i współpracę.
- Strefa 1: Przestrzeń korporacyjna, prezentująca rozwiązania, które można płynnie zintegrować.
- Strefa 2: Edukacja, podkreślająca zaawansowane funkcje automatycznego kadrowania AI firmy Sony oraz kompatybilność z produktami innych producentów.
- Strefa 3: Przestrzeń retail z kompleksowymi rozwiązaniami wykorzystującymi Edge AI do ulepszonych pomiarów i SRD (Spatial Reality Display) do zapewnienia fascynujących, wciągających wrażeń.
- Strefa 4: Capture and Connect Studio, gotowe i proste w użyciu rozwiązanie do produkcji i strumieniowego przesyłania treści wideo.
- Strefa 5: Wydarzenia na żywo – strefa prezentująca produkcję konferencji i wydarzeń przy użyciu sprzętu klasy telewizyjnej
Zrównoważone podejście do innowacji
Zrównoważony rozwój pozostaje naczelną zasadą działalności Sony w zakresie profesjonalnych wyświetlaczy i rozwiązań. Inicjatywa Sony Group Green Management 2030 (GM2030) wyznacza kilka średnioterminowych celów, które mają wejść w życie w latach 2026–2030. Należą do nich – zmniejszenie całkowitej emisji gazów cieplarnianych (GHG) w całym łańcuchu wartości o ponad 25% do roku podatkowego 2030 oraz zasilanie wszystkich swoich działań w 100% energią odnawialną do tego samego roku. Do kluczowych celów należy również poprawa obiegu zasobów poprzez ograniczenie udziału tworzyw sztucznych niepodlegających recyklingowi* do nie więcej niż 30% masy produktu oraz wyeliminowanie opakowań plastikowych dla mniejszych produktów i w sklepach detalicznych do 2030 roku. Dodatkowo, własny recyklingowany plastik Sony SORPLAS został włączony do serii BRAVIA BZ-L od lata 2023 roku we wszystkich 15 modelach.
Rik Willemse, Head of Sony Professional Displays & Solutions Europe, komentuje:
– Na targach ISE 2026 postaramy się pokazać, w jaki sposób technologia może wzmocnić kreatywność i przekształcić codzienne przestrzenie w doświadczenia. Niezależnie od tego, czy chodzi o inspirującą salę lekcyjną, inteligentniejsze miejsce pracy, czy angażującą przestrzeń handlową, nasze rozwiązania mają na celu pomóc klientom myśleć szerzej i pracować mądrzej — a wszystko to przy jednoczesnym wspieraniu bardziej zrównoważonej przyszłości.
Odwiedzający będą mogli zapoznać się z technologiami Sony nie tylko na stoisku firmy, ale również na stoiskach partnerów. Podkreśla to podejście Sony oparte na współpracy oraz rosnącą popularność produktów tej marki w branży audiowizualnej.