piątek, 1 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Sony i xplace prezentują sklep przyszłości Helly Hansen w Niemczech

    Zobacz również

    Sony i dostawca rozwiązań digital signage xplace wspierają koncepcyjny sklep „Zukunftsraum” w stolicy kraju związkowego Schleswig-Holstein, Kilonii, swoją specjalistyczną wiedzą w zakresie wyświetlaczy i digital signage w sklepach. Zukunftsraum to pilotażowy projekt Kiel-Marketing, dofinansowany ze środków federalnych. Ma on na celu zaoferowanie tradycyjnym sklepom stacjonarnym praktycznej platformy do cyfryzacji. Sony wyposaża pop-up store o powierzchni 220 metrów kwadratowych w centrum Kilonii w jedenaście profesjonalnych wyświetlaczy Sony BRAVIA, w tym flagowy model FW-98BZ53L o przekątnej 98 cali.

    - Reklama -

    Partner Sony, firma xplace, zainstalowała profesjonalne wyświetlacze BRAVIA w sklepie koncepcyjnym i wykorzystała BEECEEN, swój własny system zarządzania treścią (CMS) do digital signage, na wyświetlaczach w strefie sprzedaży. Zastosowano również rozwiązania oparte na czujnikach, takie jak technologie Lift & Learn lub Place & Learn. Wyświetlacze tworzą wizualny i interaktywny pomost między analogowym a cyfrowym światem handlu detalicznego, przekazują komunikaty marki i oferują klientom realne wsparcie w sklepie podczas podejmowania decyzji o zakupie. Helly Hansen wykorzystuje tę koncepcję i infrastrukturę cyfrową w sklepie pop-up – pierwszym własnym sklepie międzynarodowej marki outdoorowej i żeglarskiej w Niemczech.

    Dostosowane do potrzeb wyświetlacze o przekątnej od 43 do 98 cali
    Wyświetlacze Sony to: pięć FW-43BZ30L (43 cale), cztery FW-50BZ30L (50 cali), jeden FE-55BZ40L (55 cali) i jeden FW-98BZ53L (98 cali). Monitory o przekątnej 43, 50 i 98 cali są sterowane i odtwarzane za pomocą systemu xplace CMS BEECEEN, natomiast cztery o przekątnej 50 cali są podłączone do systemów informacyjnych obsługujących czujniki i technologię RFID. Dwa wyświetlacze są ustawione tyłem do siebie i oferują dwie strefy Lift & Learn oraz dwie strefy Place & Learn, zapewniając miejsce na interaktywne informacje dla klientów. W Lift & Learn anteny RFID są zamontowane pod stołem z produktami, a ich pozycje są zaznaczone na powierzchni stołu. Gdy produkt wyposażony w etykietę RFID zostanie podniesiony, antena natychmiast go rozpoznaje i uruchamia odpowiednią zmianę treści na wyświetlaczu. Place & Learn działa w podobny sposób, z tą różnicą, że produkt nie musi być podnoszony, ale umieszczony w ramach zaznaczonej powierzchni, aby wywołać zmianę treści na wyświetlaczu.

    Głęboka czerń i brak odblasków
    Firma Sony wykorzystuje technologię powłoki Deep Black Non-Glare w seriach BRAVIA BZ53L i BZ40L. Deep Black Non-Glare działa w oparciu o dwie technologie: powłokę przeciwodblaskową (AG) i powierzchnię o niskim współczynniku odbicia (LR). Dzięki temu profesjonalny wyświetlacz BRAVIA FW-55BZ40L osiąga na przykład wyjątkowo wysoką wartość haze wynoszącą 47 procent. Rezultatem są znacznie zmniejszone odbicia i znacznie lepszy kontrast obrazu. Obraz jest wyraźny pod każdym kątem widzenia i nie oślepia, nawet w jasno oświetlonych pomieszczeniach czy w świetle słonecznym.

    Nacisk na zrównoważony rozwój
    Flagowe modele serii BZ-L zostały opracowane z myślą o zrównoważonym rozwoju i wydajności. Niektóre z tych monitorów są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym SORPLAS™, i wyposażone w zaawansowane komponenty, takie jak wydajna architektura system-on-chip (SoC). Intuicyjny ekologiczny pulpit nawigacyjny umożliwia kontrolę zarówno efektywności energetycznej, jak i funkcji, zapewniając większą wygodę użytkowania. Ponadto czujnik światła otoczenia optymalizuje zużycie energii, przyczyniając się do imponująco niskiego zużycia energii w całej gamie produktów.

    Na początku grudnia 2024 r. firma Sony Europe otrzymała złoty medal EcoVadis — znanej globalnej platformy, która ocenia i klasyfikuje przedsiębiorstwa pod kątem zrównoważonego rozwoju. Dzięki temu Sony znalazło się w pierwszej piątce najbardziej zrównoważonych firm na świecie.

    Okno na przyszłość zakupów
    – Nasze rozwiązania cyfryzują podejście do klienta w punkcie sprzedaży i mają na celu towarzyszenie tradycyjnym sklepom detalicznym w bezpiecznej i wyjątkowej przyszłości – mówi Christian Flohr, ambasador marki xplace GmbH odpowiedzialny za zarządzanie partnerami. – W Zukunftsraum Kiel mamy partnera, jakim jest firma Sony, której doświadczenie technologiczne potwierdzają doskonałe wyświetlacze signage.

    – Dzięki Future Space oferujemy wgląd w przyszłość zakupów, który zachęca do konstruktywnego i krytycznego spojrzenia na możliwości wykorzystania technologii w handlu detalicznym – mówi Ina Runge, dyrektor ds. cyfryzacji lokalnej gospodarki w Kiel-Marketing e.V. – Jako innowacyjna przestrzeń testowa dla handlu detalicznego, Future Space stwarza miejsce dla elastycznych modeli sprzedaży detalicznej, optymalizacji opartej na danych i zakupów opartych na doświadczeniach. Nie byłoby to możliwe bez najnowocześniejszych rozwiązań digital signage, takich jak te dostarczane przez xplace i Sony wraz z technologią wyświetlania.

    Od maja 2025 roku prowadzimy w Kilonii nasz pierwszy sklep firmowy w Niemczech – mówi Michael Uhl, dyrektor zarządzający Helly Hansen Germany. – Mamy przywilej testowania koncepcji sklepu przyszłości i wykorzystania pełnej gamy narzędzi cyfrowych w stacjonarnym handlu detalicznym. Innowacyjne digital signage odgrywa w tym kluczową rolę. Dzięki xplace i Sony możemy zaprezentować świat marki Helly Hansen w żywy, poruszający i ukierunkowany sposób.

    Inicjatywa Zukunftsraum w Kilonii daje nam możliwość zaprezentowania naszej wiedzy technologicznej w zakresie wyświetlania obrazów w digital signage – mówi Christian Schirduan, kierownik ds. kluczowych klientów B2B w dziale handlu detalicznego w Sony Europe. – Cieszymy się, że nasz partner xplace zaufał nam w realizacji tego projektu.

    ŹródłoSony
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    VeloBank zostaje partnerem akcji Scamming out promując bezpieczne bankowanie

    Tylko w I kwartale tego roku straty Polaków związane z oszustwami wykorzystującymi bezgotówkowe instrumenty płatnicze wyniosły według NBP niemal...