SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.
Już trzeci rok z rzędu SOFTSWISS podkreśla znaczenie wczesnej diagnozy i profilaktyki w walce z rakiem piersi. Mając świadomość, że każdego roku ponad dwa miliony kobiet na świecie otrzymuje diagnozę tej choroby, firma promuje regularne badania i działania zwiększające świadomość zdrowotną, by pomóc ograniczyć ryzyko zachorowania.
Co roku SOFTSWISS organizuje edukacyjne sesje online, których celem jest dzielenie się wiedzą na temat choroby oraz zachęcanie do działań profilaktycznych. W październiku tego roku firma przygotowała dwa webinary: pierwszy dotyczył związku między psychosomatyką a rakiem, natomiast drugi – z udziałem ekspertów – skupił się na profilaktyce nowotworów u kobiet.
Dbając o dobrostan pracowników, SOFTSWISS refunduje badania USG piersi wszystkim członkiniom zespołu. W ramach Różowego Października biura firmy przybierają odcienie różu, subtelnie przypominające o trosce, świadomości i jedności.
– Jako firma, dla której ludzie są największą wartością, SOFTSWISS konsekwentnie promuje inicjatywy wspierające świadomość i odpowiedzialność. Różowy Październik daje nam okazję nie tylko do tego, by informować, ale też inspirować do działania, przypominając, że prawdziwa siła zaczyna się od troski – zaznaczyła Valentina Bagniya, Dyrektor ds. Marketingu w SOFTSWISS.
W ramach kampanii SOFTSWISS zaprezentował również nową kolekcję WIN STYLE – Breathe. Move. Connect. – dostępną w wewnętrznym sklepie firmowym, stworzoną z myślą o docenieniu pracowników i wzmacnianiu ducha zespołowego. Firma zorganizowała także zajęcia jogi online z profesjonalnym instruktorem. Obie inicjatywy podkreślają zasadę przyświecającą firmie, że zdrowie i oddech są ze sobą nierozerwalnie związane – to podstawy dobrego samopoczucia, o których często przypominamy sobie dopiero wtedy, gdy zostają zachwiane.
Różowy Październik jest kontynuacją wcześniejszych kampanii SOFTSWISS poświęconych zdrowiu i dobrostanowi. Wrzesień upłynął pod znakiem intensywnego wsparcia inicjatyw sportowych i aktywnego stylu życia pracowników. Uznana po raz drugi z rzędu za Europejskiego Pracodawcę Roku 2025 firma SOFTSWISS konsekwentnie buduje zdrowe, inspirujące i wspierające środowisko pracy dla swojego globalnego zespołu.