środa, 13 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    SOFTSWISS stawia na rodziny – druga edycja Kids Camp w Polsce

    Zobacz również

    Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS zorganizowała w tym roku drugą edycję wielokrotnie nagradzanego obozu letniego dla dzieci, który odbył się w dniach 27 lipca – 6 sierpnia nad Jeziorskiem. Z inicjatywy skorzystało ponad 100 dzieci pracowników z centrów rozwoju partnerów marki w Warszawie i Poznaniu, a także z dziesięciu innych krajów. Projekt stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesu SOFTSWISS w Polsce – regionie, który odgrywa istotną rolę w globalnym ekosystemie badań i rozwoju firmy.

    - Reklama -


    Jedenastodniowy program łączył sport, kreatywność i inspiracje związane z planowaniem przyszłej kariery w wyjątkowej formule. W jego skład wchodziło ponad 50 różnorodnych zajęć, które w sumie trwały blisko 350 godzin.


    Jedną z głównych atrakcji był system monet – wewnętrzny program nagród, który pozwalał uczestnikom zdobywać i wydawać monety w zależności od ich inicjatywy, dyscypliny i zaangażowania. Monety można było otrzymać m.in. za udział w klubach dyskusyjnych, realizację zadań czy prowadzenie osobistego dziennika. Dzieci mogły następnie wymieniać je na specjalne przywileje, takie jak wybór muzyki na dyskotece czy dodatkowe porcje lodów.


    System monet był naszym sposobem na wprowadzenie dzieci w podstawowe pojęcia ekonomiczne w formie zabawy – niemal jak prowadzenie mini-biznesu – powiedziała Hanna Sauchuk, Event Producer w SOFTSWISS. – Najbardziej zaskoczyło nas, jak kreatywnie uczestnicy potrafili wykorzystać swoje zasoby. Ostatniego wieczoru postanowili połączyć siły i „kupić” wspólne powitanie wschodu słońca. Równie pomysłowa była „godzina z nauczycielem WF-u” – dzieci mogły „wynająć” trenera za swoje monety, by w zamian odwołać poranne zajęcia. Taka inicjatywa i współpraca to dokładnie to, do czego chcieliśmy je zainspirować.


    Kids Camp, laureat nagrody Eventex Award 2025 w kategorii „Corporate Event”, znalazł się w gronie wyróżnionych inicjatyw obok takich marek jak Disney, Nike czy Netflix. Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie SOFTSWISS w tworzenie kultury, w której na pierwszym miejscu są ludzie – także poza miejscem pracy.


    – Dla mnie nie jest to kolejny projekt korporacyjny – to jedna z najbardziej znaczących inicjatyw, jakie realizujemy w SOFTSWISS. W namacalny sposób urzeczywistnia naszą kluczową wartość „Widzimy ludzi”. Nie postrzegamy naszych pracowników wyłącznie jako profesjonalistów siedzących przy biurkach – widzimy w nich osoby z rodzinami, marzeniami i pasjami. Kids Camp to nasz sposób na powiedzenie: Twoja rodzina jest dla nas tak samo ważna jak Twoja praca. To inwestycja w radość, więzi i życzliwość. Bo kiedy dzieci są szczęśliwe, ich rodzice promienieją – a razem tworzymy silniejszą, bardziej zjednoczoną społeczność. To rzadkość w biznesie, dlatego jesteśmy dumni, że możemy realizować ten projekt na najwyższym poziomie – podkreślił Ivan Montik, założyciel SOFTSWISS.


    Polska odegrała kluczową rolę w sukcesie SOFTSWISS na przestrzeni ostatnich trzech lat. Od otwarcia pierwszego biura w 2022 roku zespół w kraju powiększył się ponad trzykrotnie i obecnie w centrach rozwoju partnerów firmy pracuje niemal 1000 specjalistów. W samym 2024 roku lokalny zespół powiększył się o 26%, co pokazuje konsekwentne zaangażowanie spółki w rozwój regionalnych talentów technologicznych.

    ŹródłoSOFTSWISS
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Innowacje w sercu Amazonii – partnerstwo SAP i FAS przekształca dane w realną pomoc

    Współpraca SAP i Fundação Amazônia Sustentável (FAS) przynosi rewolucję w zarządzaniu pomocą dla społeczności Amazonii. Dzięki wdrożeniu zaawansowanych narzędzi...