(Code Division Multiple Access) jest najbardziej zaawansowaną i przyszłościową techniką dostępu, wykorzystywaną w najnowocześniejszych systemach łączności: w telefonii komórkowej, satelitarnej i bezprzewodowych pętlach abonenckich.
To usługa polegająca na rozsyłaniu pewnych informacji (przypominających SMS-y) do abonentów sieci znajdujących się w zasięgu jednej stacji bazowej BTS. Mogą to być informacje...
Cell info to usługa dostępna w Polsce m.in. w sieci Plus GSM polegająca na wyświetlaniu na wyświetlaczu telefonu komórkowego nazwy miejscowości lub województwa, w...
Jest to mała klawiatura przeznaczona dla telefonów komórkowych firmy Ericsson. Pozwalaja ona na szybsze i wygodniejsze wpisywanie tekstu, szczególnie SMS-ów.
Jest to usługa polegająca na pokazaniu na wyświetlaczu Twojego aparatu numeru osoby, która do Ciebie dzwoni wraz z dodatkowymi informacjami np. może to być...
(Connected Line identification Presentation) to identyfikacja numeru, z którym istnieje już połączenie, np. dzwonimy do kolegi, który ma ustawione automatyczne przekierowanie połączeń przychodzących ze...
(Connected Line Identification Restriction) to blokada prezentacji numeru, z którym nastąpiło połączenie, np. dzwonimy do kolegi, który ma ustawione automatyczne przekierowanie połączeń przychodzących ze...
HEDD Audio (Heinz Electrodynamic Designs), firma założona przez legendarnego Klausa Heinza, kontynuuje swoją misję redefiniowania standardów reprodukcji dźwięku. Po przełomowym sukcesie słuchawek HEDDphone z...
W sieci Play spóźnienie z przelewem za rachunek oznacza utratę rabatu i wyższy abonament w kolejnym miesiącu.
Tak skonstruowany rabat działa jak niedozwolona prawnie kara...
Szybka i nienagrzewająca się dwuportowa ładowarka, która łatwo zmieści się w kieszeni każdych spodni? Brzmi nieco jak gadżet z dziedziny futurologii, a jednak producent...
Razer ogłosił odrodzenie prawdziwej ikony: Razer Boomslang 20th Anniversary Edition. Boomslang to pierwsza na świecie gamingowa mysz, która nie tylko odmieniła sposób grania —...
Aż 87% badanych miało styczność z próbami wyłudzenia pieniędzy, a 11% realnie straciło środki - najczęściej do 500 zł, choć u 22% straty przekroczyły...