środa, 22 października, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung przypomina o wartości specjalizacji w nowej kampanii dysków PSSD

    Zobacz również

    W świecie, w którym coraz więcej urządzeń zachwyca swoją wszechstronnością i łączy wiele funkcji w jednym, Samsung przypomina o wartości specjalizacji. 20 października ruszyła nowa kampania marketingowa marki, podkreślająca rolę dysków przenośnych SSD jako narzędzi stworzonych do jednego, niezwykle ważnego celu: bezpiecznego przechowywania danych.

    - Reklama -

    Jedna rola, wiele korzyści
    Dyski przenośne SSD – w odróżnieniu od większości urządzeń elektronicznych – nie mają dziesiątek opcji wykorzystania czy dostępu do różnorodnych aplikacji. Ich siła tkwi w bezkompromisowej specjalizacji: w tym, by najważniejsze dane użytkowników – zdjęcia, projekty, dokumenty czy materiały wideo – były zawsze bezpieczne, dostępne i szybkie w obsłudze.

    Hasło nowej kampanii „Nie zrobi wszystkiego. Ale zrobi swoje” podkreśla, że w epoce wszechstronnych rozwiązań warto również docenić urządzenia, które perfekcyjnie wykonują jedno, konkretne zadanie. To właśnie ta idea przyświecała firmie przy projektowaniu znanych i lubianych nośników takich jak Samsung Portable SSD T9, T7 Shield czy T7, łączących mobilność, trwałość i wysokie prędkości transferu.

    Bezpieczeństwo w centrum uwagi
    Komunikacja marki nie tylko przypomina o wydajności dysków SSD, ale też o ich roli w ochronie danych w czasach rosnącej cyfrowej mobilności.

    W Samsung wierzymy, że bezpieczeństwo danych to dziś fundament każdej aktywności cyfrowej – mówi Agata Woźniak, Marketing Manager dywizji Memory w Samsung Electronics Polska. – Dyski przenośne są jak zaufany ekspert: w 100 procentach skupiają na jednym, najważniejszym zadaniu, jakim jest ochrona i zapewnienie szybkiego dostępu do danych. Właśnie tę ideę chcemy przekazać w naszej jesienno-zimowej kampanii.

    Technologia w służbie codzienności
    Kampania jest realizowana w kanałach digital i social media, a jej głównym motywem są codzienne zadania, w których niezawodność dysku ma kluczowe znaczenie. W materiałach wideo i grafikach zobaczymy różnorodnych bohaterów – twórców internetowych, muzyków, studentów, rodziców, czy podróżników. Wszystkich łączy jedno: polegają na swoim dysku SSD w momentach, gdy dane są naprawdę ważne, niezależnie od tego, czy tworzą muzykę, montują wideo, zapisują wspomnienia z podróży czy przygotowują ważną prezentację.

    Prosty przekaz w erze złożonych technologii
    Nowa kampania dywizji Memory Samsung Electronics przypomina, że innowacja nie zawsze oznacza większą liczbę funkcji – czasem oznacza doskonałość w jednym obszarze. W świecie pełnym technologicznych możliwości, przenośne dyski SSD pozostają symbolem stabilności i zaufania.

    Chcemy pokazać, że technologia może być jednocześnie zaawansowana w infrastrukturze i prosta w swoim celu – dodaje Agata Woźniak. – Wierzymy, że użytkownicy doceniają rozwiązania, które działają pewnie i intuicyjnie, dając im poczucie kontroli nad własnymi danymi.

    Ogólnopolska kampania rozpoczyna się 20 października 2025 roku i potrwa do końca grudnia. Za kreację i koncepcję odpowiada polski zespół marketingu dywizji Memory Samsung Electronics Polska oraz agencja Green Parrot, a towarzyszące działania PR w Polsce prowadzone są przez agencję Dfusion Communication.

    ŹródłoSamsung
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    JBL Summit Makalu: referencyjne kolumny podłogowe, stworzone z myślą o wymagających melomanach

    JBL Summit Makalu to referencyjne kolumny podłogowe, stworzone z myślą o wymagających melomanach. To flagowy model serii Summit w...