Samsung już po raz dwunasty został uhonorowany prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2025, który trafia do firm cieszących się najwyższym uznaniem i zaufaniem konsumentów w Polsce.
Nagroda przyznawana jest na podstawie ogólnopolskich badań konsumenckich, które od 18 lat prowadzone są z udziałem klientów oceniających jakość obsługi w ponad 40 000 firmach z blisko 200 branż. W najnowszej edycji uwzględniono zarówno opinie z multiplatformy jakoscobslugi.pl, jak i wyniki badania CAWI zrealizowanego we współpracy z ekspertami SecretClient. Oceniano nie tylko standardy obsługi, ale również gotowość konsumentów do rekomendowania danej marki (wskaźnik NPS).
– Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego to wyróżnienie ma dla nas szczególną wartość. Cieszymy się, że już po raz dwunasty zostaliśmy docenieni przez konsumentów. Konsekwentnie dbamy o to, aby każde doświadczenie – zarówno podczas użytkowania produktów Samsung, jak i z całego procesu zakupowego, dostawy czy obsługi posprzedażowej – było na najwyższym poziomie – powiedział Tomasz Strączyński, Senior Digital Marketing Specialist w Samsung Electronics, który odebrał nagrodę w imieniu firmy.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi symbolizuje nie tylko wysokie standardy w bezpośredniej obsłudze klienta, ale także takie wartości jak solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. To kolejne potwierdzenie, że Samsung niezmiennie plasuje się w czołówce najbardziej przyjaznych konsumentom marek na polskim rynku.
Samsung posiada również tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi Dekady 2010–2020, który przyznawany jest firmom utrzymującym najwyższy poziom obsługi przez wiele lat.