Nowa długoterminowa współpraca, ogłoszona podczas zawodów Street League w Paryżu, opiera się na wspólnych wartościach – otwartości, zaangażowaniu i wierze w siłę kreatywności, która buduje kulturę skateboardingu.
Samsung i organizatorzy Street League Skateboarding (SLS) ogłosili rozszerzenie dotychczasowej współpracy, podnosząc ją do rangi globalnego partnerstwa. Obie marki łączy wspólne podejście do kreatywności, innowacji i otwartości oraz szacunek dla społeczności skateboardowej. Ogłoszenie partnerstwa – tuż przed rozpoczęciem zawodów SLS w Paryżu, jednego z najważniejszych przystanków światowej trasy – stanowi ważny krok w działaniach Samsung, który poprzez technologię i innowacje dąży do inspirowania ludzi do działania i tworzenia.
Pierwsza odsłona współpracy, rozpoczęta przez Samsung na początku ubiegłego roku w ramach kampanii „Niech wygra otwartość” (Open Always Wins), podkreślała wyjątkową kulturę i globalny wpływ skateboardingu. Poprzez działania podczas kluczowych wydarzeń i historie opowiadane przez samych sportowców, inicjatywa pomogła zbudować silne relacje między marką Samsung, turniejem SLS a społecznością skateboardzistów na całym świecie.
Samsung i Street League Skateboarding wchodzą w nowy etap współpracy, podpisując wieloletnie, globalne partnerstwo obejmujące wydarzenia na różnych kontynentach. W ramach umowy SLS będzie współpracować z Samsung przy projektach i kampaniach inspirowanych kulturą skateboardingu, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem płynącym z wieloletniej obecności w środowisku skaterów.
– Od początku naszej współpracy ze Street League Skateboarding kierujemy się tymi samymi wartościami: autentycznością, otwartością i dążeniem do innowacji – mówi Stephanie Choi, EVP & Head of Marketing of the Mobile eXperience Business at Samsung Electronics – Cieszymy się, że możemy rozwijać ten projekt i pokazywać, że technologia naprawdę może być częścią kreatywnej kultury, nie tylko ją wspierać z zewnątrz.
Samsung ogłosił, że dwukrotni medaliści olimpijscy – Jagger Eaton i Rayssa Leal – dołączają do zespołu Samsung Galaxy jako ambasadorzy marki ze świata sportu. Eaton, mistrz świata SLS Super Crown 2021, należy do grona najbardziej wszechstronnych i utytułowanych zawodników tej dyscypliny. Leal, trzykrotna mistrzyni świata Super Crown i jedna z najbardziej utytułowanych skateboardzistek w historii Street League Skateboarding, inspiruje fanów na całym świecie swoim odważnym, ekspresyjnym stylem. Ich powrót do współpracy z Samsung podkreśla długoterminowe zaangażowanie marki w kulturę i społeczność skateboardingu.
– Każdy dzień na desce to coś nowego – miejsca, triki, energia – mówi Jagger Eaton. – W skateboardingu liczy się otwartość, bo tylko wtedy można się rozwijać. Właśnie dlatego dobrze odnajduję się w partnerstwie z Samsung. Myślimy podobnie: otwartość to przestrzeń dla kreatywności i współpracy.
– Skateboarding to wolność i możliwość bycia sobą, gdziekolwiek jesteś – mówi Rayssa Leal. – To też ludzie, energia i wspólne przeżycia. Chodzi o to, żeby iść dalej, próbować nowych rzeczy i nie zatrzymywać się w miejscu. To podejście bardzo łączy mnie z Samsung. Wierzymy, że otwartość daje siłę, by tworzyć, inspirować i łączyć kolejne pokolenia skateboardzistów.
– Skateboarding to kultura oparta na kreatywności i relacjach między ludźmi – mówi Frank Lamicella, Chief Executive Officer of Street League Skateboarding. – Wsparcie Samsung i zaufanie do naszej wizji miały ogromne znaczenie dla rozwoju całego projektu. Dzięki temu mogliśmy stworzyć coś wyjątkowego – zarówno dla skateboardzistów, jak i dla fanów. Rozszerzenie współpracy to dla nas naturalny krok naprzód i duża motywacja na przyszłość.