niedziela, 14 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung dostarcza emocji w świątecznej kampanii (wideo)

    Zobacz również

    Ruszyła przedświąteczna kampania sprzedażowa marki Samsung – To nie prezent, to spełnienie marzeń. W jej ramach marka prezentuje pozytywne emocje, jakie towarzyszą momentom obdarowywania bliskich świątecznymi prezentami. Kampania podkreśla, że za każdym podarunkiem kryje się nie tylko przedmiot, ale przede wszystkim nowe możliwości i emocje, które ten prezent wywołuje lub pomaga uchwycić. Akcji towarzyszy promocja sprzedażowa, w ramach której wybrane produkty premiowane są

    - Reklama -

    częściowym zwrotem środków lub dodatkowymi akcesoriami.

    Trwająca do 24 grudnia kampania, obejmuje działania w internecie, telewizję i outdoor w największych miastach w Polsce. Towarzyszy jej 30-sekundowy spot.
    Specjalną kreację przygotowano również na największy w kraju nośnik outdoorowy, przy ulicy Sobieskiego w Warszawie.

    Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

    ŹródłoSamsung
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Raport EY: Słabnie korporacyjna walka z ociepleniem klimatu

    Z siódmej edycji badania - EY Global Climate Action Barometer - wynika, że firmy klasyfikowane jako liderzy w zakresie...