poniedziałek, 5 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Sami Swoi: Dostępny limit

    Zobacz również

    Jeśli telefon zrywa wszystkie połączenia zaraz po zainicjowaniu, prawdopodobnie pracuje w systemie, w którym limit jest sprawdzany za pomocą Krótkiego Kodu. Aby telefon działał poprawnie należy aktywować usługę Dostępny Limit.

    - Reklama -

    Najpierw trzeba uruchomić usługę – wpisać w telefonie *101*11*99#, naciśnąć przycisk „zadzwoń” i poczekać na potwierdzenie.

    Uruchomienie usługi jest bezpłatne.

    Uwaga! Po uruchomieniu usługi nie ma możliwości powrotu do sprawdzania dostępnego limitu na koncie przy pomocy wyświetlacza lub menu telefonu.

    Aby sprawdzić dostępny limit na koncie – należy wpisać w telefonie *100#, naciśnąć przycisk „zadzwoń” i poczekać na informację.

    Sprawdzenie dostępnego limitu jest bezpłatne!

    ŹródłoSami Swoi
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Na ścianie czy na szafce? Samsung sprawdza, gdzie Polacy umieszczają swoje telewizory

    Wybór nowego telewizora to dziś nie lada wyzwanie. Obraz w jakości 4K lub 8K, zaawansowany dźwięk, inteligentne funkcje Smart...