piątek, 3 października, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Rusza wspólna kampania Pekao, Visa i Costa Coffee: kawa za pół ceny dla klientów indywidualnych banku

    Zobacz również

    Od października wszyscy klienci indywidualni Pekao mogą skorzystać z wyjątkowej promocji i dzięki otrzymanej zniżce, płacąc kartą banku, cieszyć się ulubioną kawą za jedynie połowę ceny w kawiarniach Costa Coffee. Akcja obejmuje ponad 100 kawiarni Costa Coffee w dużych miastach Polski, a jej partnerem jest Visa, jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych.

    - Reklama -

    Czas wakacji minął i jak co roku wracają długie jesienne wieczory, zmienna pogoda oraz nowe wyzwania – w domu, w pracy czy na uczelni. O tej porze roku każdemu przyda się ciepła kawa, która nie tylko rozgrzeje, ale także pomoże odzyskać koncentrację i rozpieści ulubionym smakiem. Dlatego Bank Pekao S.A. wraz z partnerami wprowadza specjalną promocję dla swoich klientów indywidualnych – aż 50 proc. zniżki na kawy oraz wszystkie inne napoje przygotowywane przez baristę w kawiarni Costa Coffee. Ze zniżki można korzystać tyle razy, ile tylko przyjdzie ochota aż do końca lutego 2026 roku przy płatności dowolną kartą wydaną przez Pekao oraz rejestracji kodu rabatowego w aplikacji Costa Coffee Club.

    – Klienci oczekują od banku czegoś więcej niż tylko usług finansowych. Dla naszych klientów chcemy być partnerem w codziennej podróży życiowej – także w drodze do pracy, na uczelnię, czy podczas spotkania ze znajomymi lub rodzinnego wyjścia na kawę lub gorącą czekoladę – dostarczamy rozwiązania, które powinny pozytywnie zaskoczyć, a nawet zachwycić. Sprawią, że polubią oni swój bank. Współpraca z Costa Coffee oraz Visa to dla nas okazja, aby zaproponować klientom nową wartość dodaną, tym razem ulubioną kawę w supercenie przy płatności kartą Pekao – mówi Tomasz Molenda, dyrektor Biura Zarządzania Segmentem Klientów Detalicznych w Banku Pekao S.A.

    Costa Coffee to marka, którą klienci na całym świecie kojarzą z najwyższą jakością i pasją do kawy. Dlatego z ogromną satysfakcją rozpoczynamy współpracę z naszymi partnerami – Bankiem Pekao S.A. oraz Visa. Cieszymy się, że możemy wspólnie zaoferować klientom banku tak atrakcyjną promocję. Rabat 50 proc. na dowolny napój od baristy to wyjątkowa okazja, by jeszcze więcej osób mogło cieszyć się jakością i doskonałym smakiem napojów od Costa Coffee. To partnerstwo pokazuje, jak wiele możemy osiągnąć, łącząc siły z silnymi i zaufanymi markami – podkreśla Marta Stawiszyńska, dyrektor Brandów Licencyjnych odpowiedzialna za markę Costa Coffee w Lagardére Travel Retail.

    Młodzi klienci poszukują atrakcyjnych okazji, a zniżki i vouchery są w czołówce ich oczekiwań. Dlatego liczymy, że nasza najnowsza kampania przypadnie im do gustu i zachęci do odkrywania kolejnych usług związanych z kartami płatniczymi – takich, które sprawiają, że codzienne zakupy stają się prostsze i tańsze – komentuje Justyna Baran, dyrektorka w Dziale Zaangażowania Klientów w Visa w Polsce.

    Akcja skierowana jest do wszystkich klientów indywidualnych Pekao szukających ciekawych ofert, aktywnie korzystających z kart oraz nowoczesnej bankowości. Aby skorzystać z promocji wystarczy zapłacić dowolną kartą banku i przedstawić kod w aplikacji Costa Coffee Club, dzięki któremu naliczy się rabat na napoje przygotowywane przez baristę. Do promocji można przystąpić do 31 stycznia 2026 roku, natomiast sam kod będzie ważny do 28.02.2026 r. Promocja dostępna jest w ponad 100 kawiarniach Costa Coffee, z wyłączeniem lokalizacji na lotniskach, targach i w salach zabaw dla dzieci.

    Klienci indywidualni banku posiadający zgodę na marketing w kanałach elektronicznych otrzymają w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 kod uprawniający do uzyskania zniżki w aplikacji Costa Coffee Club. Osoby, które nie posiadają zgody na marketing mogą przystąpić do promocji także w oddziałach banku. Nowi klienci mogą założyć konto poprzez stronę www.pekao.com.pl/konto.

    Akcji towarzyszy kampania marketingowa – prowadzona zarówno w digitalu, jak i za pomocą reklamy outdoorowej. Do współpracy zostali zaproszeni popularni influencerzy. Ponadto promocja będzie szeroko komunikowana za pomocą kanałów banku: w mediach społecznościowych, poprzez newslettery oraz aplikację PeoPay.

    ŹródłoPekao S.A.
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Razer BlackWidow z turbo doładowaniem – 4000 Hz HyperPolling w nowych modelach

    Razer ogłosił dziś, że ich rewolucyjna technologia bezprzewodowa 4000 Hz HyperPolling staje się dostępna dla kolejnych modeli klawiatur BlackWidow....