piątek, 4 lipca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Progress Software prezentuje nowe funkcje dla księgowych w platformie ShareFile

    Zobacz również

    Progress Software, zaufany dostawca bazujących na sztucznej inteligencji cyfrowych doświadczeń oraz oprogramowania infrastrukturalnego, ogłosił wdrożenie istotnego rozszerzenia do Progress ShareFile, natywnej platformy SaaS służącej do współpracy nad dokumentami i zarządzania procesami klienckimi. Nowe funkcje, stworzone z myślą o specjalistach z branży rachunkowości, usprawniają pracę zespołów, eliminują zbędne obciążenia administracyjne i poprawiają jakość współpracy z klientami.

    - Reklama -


    Najnowsze usprawnienia wprowadzone w ramach ShareFile odpowiadają na kluczowe wyzwania, z jakimi mierzą się firmy księgowe – od braków kadrowych po rosnące oczekiwania klientów. Celem nowych funkcji jest odciążenie specjalistów przeciążonych liczbą czasochłonnych obowiązków administracyjnych, tak aby mogli skupić się na świadczeniu usług doradczych. Jest to możliwe m.in. dzięki wprowadzeniu analiz dokumentów bazujących na AI, scentralizowanego środowiska do kontaktu z klientem, automatyzacji powtarzalnych zadań oraz uproszczeniu codziennych procesów. Dzięki tym rozwiązaniom księgowi mogą skrócić czas obsługi pojedynczego zlecenia podatkowego nawet o 4 godziny i 15 minut oraz pozyskiwać kluczowe dane z dokumentów finansowych do 96% szybciej, co pozwala im na obsługę większej liczby klientów bez konieczności powiększania zespołu.


    ShareFile pomaga profesjonalistom z branży księgowej poświęcać mniej czasu na zadania administracyjne, a więcej na dostarczaniu realnej wartości klientom – podkreśla Loren Jarrett, EVP & GM, Digital Experience w Progress Software. – Dla przykładu, firma Strategic Treasurer oszczędza ponad 1000 godzin rocznie, konsolidując proces podpisu elektronicznego właśnie w ShareFile. Od szybszego onboardingu klientów po automatyzację rozliczeń podatkowych – te funkcje są wyrazem naszego zaangażowania w umożliwianie firmom pracy w mądrzejszy i lepszy sposób dzięki narzędziom bazującym na AI.


    Nowe funkcje ShareFile obejmują:
    • Scentralizowane zarządzanie klientami: Nowe centrum klienta (wersja beta) gromadzi w jednym miejscu wszystkie informacje związane z jego obsługą, m.in. pliki, foldery oraz projekty. Ułatwia to codzienną pracę oraz pozwala na szybszy dostęp do kluczowych danych – niezależnie od tego, czy zespół obsługuje jednego klienta, czy całą grupę przedsiębiorstw.
    • Szybszy dostęp do informacji: Asystent dokumentów wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji do analizy treści złożonych dokumentów finansowych. Za pomocą jednego kliknięcia lub pytania można uzyskać czytelne i konkretne wnioski. Funkcja ta eliminuje ręczne przeglądanie wielostronicowych dokumentów, skracając czas potrzebny na ich analizowanie i zwiększając precyzję podejmowanych decyzji.
    • Obsługa procesów podatkowych w jednym miejscu: Biura rachunkowe mogą kompleksowo zarządzać obsługą podatkową klientów w ramach platformy ShareFile. Usprawnione procesy onboardingu klientów umożliwiają masowe tworzenie zleceń, co znacząco przyspiesza rozpoczęcie współpracy z wieloma klientami jednocześnie.
    • Sprawniejsza komunikacja z klientami: Nowa aplikacja mobilna ShareFile dla klientów (wersja beta), dostępna na systemy iOS i Android, umożliwia im bezpieczny i wygodny dostęp do usług w dowolnym czasie i z dowolnej lokalizacji. Użytkownicy mogą przesyłać i skanować dokumenty, przeglądać i wykonywać zadania oraz śledzić status ich realizacji bez potrzeby kontaktu mailowego czy telefonicznego. Nie tylko przyspiesza to procesy komunikacyjne, ale też pozwala kontrolować terminowość zleceń.


    Uważam, że centrum klienta to naprawdę imponujące narzędzie, które realnie ułatwia pracę – mówi Faisal Farah, dyrektor zarządzający Numerical CPA Professional Corporation. – Możliwość przeglądania wszystkich dokumentów klienta w jednym miejscu i bezpośredniego pytania o te, których potrzebuję, to ogromna oszczędność czasu. To rozwiązanie ma potencjał, aby stać się kluczowym elementem naszej codziennej pracy.


    W przeciwieństwie do rozproszonych rozwiązań, które rozwiązują jedynie część problemu, ShareFile integruje wszystkie punkty kontaktu z klientem w jednej platformie. Dzięki wbudowanym przepływom pracy bazującym na AI, firmy mogą szybciej analizować dokumenty finansowe, skrócić czas odpowiedzi ze strony klientów i wyeliminować konieczność ręcznego śledzenia postępów, co pozwala zespołom skupić się na zadaniach doradczych i rozwojowych.

    ŹródłoProgress
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe oszustwo związane z ubezpieczeniami zdrowotnymi

    W ostatnich tygodniach specjaliści ds. cyberbezpieczeństwa obserwują wzrost liczby oszustw związanych z ubezpieczeniami zdrowotnymi. Ich celem jest kradzież danych...