sobota, 2 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Posiadacze kart Visa jako pierwsi mogą ubiegać się o bilety na Mistrzostwa Świata FIFA 2026

    Zobacz również

    To już oficjalne: droga do Mistrzostw Świata FIFA 2026 zaczyna się od Visa. Jako oficjalny partner FIFA w zakresie technologii płatniczych podczas globalnych wydarzeń FIFA oraz jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych, Visa zapewni posiadaczom kart debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych z możliwością doładowywania z logo organizacji wcześniejszy dostęp do wnioskowania o bilety na najbardziej wyczekiwane wydarzenie sportowe na świecie. Pierwsze w historii losowanie Visa Presale Draw zostało ogłoszone w Visa Payments Vault w Waszyngtonie. Przedstawiciele rządów Kanady, Meksyku i Stanów Zjednoczonych zebrali się tam, aby uczcić trójstronną współpracę i jednoczącą siłę sportu podczas przyjęcia FIFA World Cup 2026.

    - Reklama -

    Visa Presale Draw oferuje posiadaczom kart Visa specjalny, wczesny dostęp do losowania biletów, stwarzając niesamowitą okazję wybranym szczęśliwym kibicom na zapewnienie sobie miejsca na tym historycznym wydarzeniu – powiedział Maciej Reszczyński, szef działu marketingu Visa w Europie Środkowo-Wschodniej. – Bliżej turnieju Visa planuje również wesprzeć społeczności i przedsiębiorstwa na całym kontynencie w przygotowaniach do napływu turystów, dbając o to, aby wpływ gospodarczy turnieju trwał długo po ostatnim gwizdku – dodał.

    Angażowanie fanów

    Od 10 do 19 września kibice posiadający kartę Visa, w tym debetową, kredytową lub przedpłaconą z możliwością doładowywania, będą mogli zgłosić się do udziału w losowaniu Visa Presale Draw. Da ono wybranym uczestnikom szansę na zakup biletów przed otwarciem ich ogólnej sprzedaży. Aby wziąć udział w losowaniu Visa Presale Draw, posiadacze kart Visa będą potrzebowali identyfikatora FIFA ID. Zainteresowani kibice mogą odwiedzić stronę FIFA.com/tickets już dziś, by go utworzyć. Osoby wybrane w procesie do zakupu biletów zostaną o tym powiadomione drogą elektroniczną nie wcześniej niż 30 września i otrzymają informację o wyznaczonym terminie w październiku, kiedy będą mogły dokonać zakupu dostępnych biletów na zasadzie „kto pierwszy ten lepszy”. Jako oficjalna metoda płatnicza za bilety FIFA, karty Visa będą jedynym akceptowanym sposobem płatności podczas przedsprzedaży.

    Emocje związane z Mistrzostwami Świata FIFA 26™ szybko rosną, a 10 września to data, którą fani piłki nożnej powinni zaznaczyć w swoich kalendarzachRomy Gai, Chief Business Officer FIFA. – Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować z Visa, aby dać fanom pierwszeństwo ubiegania się o miejsce na największym widowisku świata. Bilet na Mistrzostwa Świata FIFA to nie tylko zwykła wejściówka, to przepustka do najbardziej inkluzywnego i spektakularnego turnieju w naszej historii. Każdy będzie chciał być częścią tej chwili, więc upewnijcie się, że wasz identyfikator FIFA ID i karta Visa są w gotowości – dodał.

    Wsparcie społeczności i małych przedsiębiorstw

    W miarę jak posiadacze kart Visa z całego świata będą wnioskować o zapewnienie sobie dostępu do biletów na Mistrzostwa Świata FIFA 2026™, Visa chce wesprzeć firmy w przygotowaniu się do jak najlepszego wykorzystania tej okazji. Poprzez dzielenie informacjami na temat trendów oraz wiedzą specjalistyczną, Visa pomoże wzmocnić pozycję lokalnych przedsiębiorstw, zwłaszcza skupionych wokół miast-gospodarzy meczów – od ulicznych sprzedawców w Meksyku po butiki w Kansas City czy lokalną piekarnię w Vancouver – aby mogły one wykorzystać turystykę związaną z mistrzostwami świata i przekształcić atmosferę turnieju w trwały wzrost gospodarczy. Dodatkowe informacje na temat zostaną podane w miarę zbliżania się losowania rozgrywek.

    Turniej, jakiego jeszcze nie było

    Mistrzostwa Świata FIFA 2026 zapowiadają się jako wydarzenie rekordowe: 48 drużyn, 104 mecze, odbywające się przez 39 dni w 16 kultowych miastach-gospodarzach, będą pierwszym turniejem rozgrywanym w trzech krajach w Ameryce Północnej. Po niemal 20 latach współpracy z FIFA, Visa i FIFA wciąż wprowadzają innowacje oraz rozszerzają dostęp do nich dla kibiców, właścicieli firm i społeczności.

    ŹródłoVisa
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Łatwo już było – szanse i zagrożenia dla polskiego e-commerce

    Jeszcze niedawno wydawało się, że rynek e-commerce w Polsce będzie tylko rósł. Pandemia COVID-19 przyspieszyła digitalizację zakupów, a kolejne...