To już oficjalne: droga do Mistrzostw Świata FIFA 2026 zaczyna się od Visa. Jako oficjalny partner FIFA w zakresie technologii płatniczych podczas globalnych wydarzeń FIFA oraz jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych, Visa zapewni posiadaczom kart debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych z możliwością doładowywania z logo organizacji wcześniejszy dostęp do wnioskowania o bilety na najbardziej wyczekiwane wydarzenie sportowe na świecie. Pierwsze w historii losowanie Visa Presale Draw zostało ogłoszone w Visa Payments Vault w Waszyngtonie. Przedstawiciele rządów Kanady, Meksyku i Stanów Zjednoczonych zebrali się tam, aby uczcić trójstronną współpracę i jednoczącą siłę sportu podczas przyjęcia FIFA World Cup 2026.
– Visa Presale Draw oferuje posiadaczom kart Visa specjalny, wczesny dostęp do losowania biletów, stwarzając niesamowitą okazję wybranym szczęśliwym kibicom na zapewnienie sobie miejsca na tym historycznym wydarzeniu – powiedział Maciej Reszczyński, szef działu marketingu Visa w Europie Środkowo-Wschodniej. – Bliżej turnieju Visa planuje również wesprzeć społeczności i przedsiębiorstwa na całym kontynencie w przygotowaniach do napływu turystów, dbając o to, aby wpływ gospodarczy turnieju trwał długo po ostatnim gwizdku – dodał.
Angażowanie fanów
Od 10 do 19 września kibice posiadający kartę Visa, w tym debetową, kredytową lub przedpłaconą z możliwością doładowywania, będą mogli zgłosić się do udziału w losowaniu Visa Presale Draw. Da ono wybranym uczestnikom szansę na zakup biletów przed otwarciem ich ogólnej sprzedaży. Aby wziąć udział w losowaniu Visa Presale Draw, posiadacze kart Visa będą potrzebowali identyfikatora FIFA ID. Zainteresowani kibice mogą odwiedzić stronę FIFA.com/tickets już dziś, by go utworzyć. Osoby wybrane w procesie do zakupu biletów zostaną o tym powiadomione drogą elektroniczną nie wcześniej niż 30 września i otrzymają informację o wyznaczonym terminie w październiku, kiedy będą mogły dokonać zakupu dostępnych biletów na zasadzie „kto pierwszy ten lepszy”. Jako oficjalna metoda płatnicza za bilety FIFA, karty Visa będą jedynym akceptowanym sposobem płatności podczas przedsprzedaży.
– Emocje związane z Mistrzostwami Świata FIFA 26™ szybko rosną, a 10 września to data, którą fani piłki nożnej powinni zaznaczyć w swoich kalendarzach – Romy Gai, Chief Business Officer FIFA. – Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować z Visa, aby dać fanom pierwszeństwo ubiegania się o miejsce na największym widowisku świata. Bilet na Mistrzostwa Świata FIFA to nie tylko zwykła wejściówka, to przepustka do najbardziej inkluzywnego i spektakularnego turnieju w naszej historii. Każdy będzie chciał być częścią tej chwili, więc upewnijcie się, że wasz identyfikator FIFA ID i karta Visa są w gotowości – dodał.
Wsparcie społeczności i małych przedsiębiorstw
W miarę jak posiadacze kart Visa z całego świata będą wnioskować o zapewnienie sobie dostępu do biletów na Mistrzostwa Świata FIFA 2026™, Visa chce wesprzeć firmy w przygotowaniu się do jak najlepszego wykorzystania tej okazji. Poprzez dzielenie informacjami na temat trendów oraz wiedzą specjalistyczną, Visa pomoże wzmocnić pozycję lokalnych przedsiębiorstw, zwłaszcza skupionych wokół miast-gospodarzy meczów – od ulicznych sprzedawców w Meksyku po butiki w Kansas City czy lokalną piekarnię w Vancouver – aby mogły one wykorzystać turystykę związaną z mistrzostwami świata i przekształcić atmosferę turnieju w trwały wzrost gospodarczy. Dodatkowe informacje na temat zostaną podane w miarę zbliżania się losowania rozgrywek.
Turniej, jakiego jeszcze nie było
Mistrzostwa Świata FIFA 2026 zapowiadają się jako wydarzenie rekordowe: 48 drużyn, 104 mecze, odbywające się przez 39 dni w 16 kultowych miastach-gospodarzach, będą pierwszym turniejem rozgrywanym w trzech krajach w Ameryce Północnej. Po niemal 20 latach współpracy z FIFA, Visa i FIFA wciąż wprowadzają innowacje oraz rozszerzają dostęp do nich dla kibiców, właścicieli firm i społeczności.