piątek, 6 czerwca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczta Polska i Temu: partnerstwo strategiczne w celu wzmocnienia logistyki e-commerce w Polsce

    Zobacz również

    Poczta Polska zacieśnia współpracę z Temu, najpopularniejszą w Polsce globalną platformą handlu elektronicznego typu „direct-from-factory”. W lutym portal odwiedziło blisko 18 mln Polaków*. Bliższa współpraca umożliwi płynną integrację logistyczną, a w konsekwencji zapewni szybsze dostawy klientom w całej Polsce, realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

    - Reklama -

    Współpraca ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie niezawodności procesu logistycznego i zapewnienie zasięgu dostaw w całym kraju, a w konsekwencji podniesienie zadowolenia klientów z usług obydwu firm. Pocztę Polską wyróżniają najwyższe standardy realizacji usługi dostawy przesyłek, m.in.: telefoniczne potwierdzenia przed doręczeniem przesyłek, bezpośrednie przekazania i śledzenie w czasie rzeczywistym.

    Dzięki najnowocześniejszym węzłom logistycznym w Ciemnem pod Warszawą, Lisim Ogonie koło Bydgoszczy i Wrocławiu, krajowy operator gwarantuje szybkie i precyzyjne sortowanie, przetwarzanie i dostarczanie przesyłek do ponad 22 tys. punktów odbioru (w tym do najpopularniejszych sieci sklepów, tj. Żabka, Arhelan, Lewiatan, Delikatesy Centrum, ABC, Groszek Euro Sklep i Duży Ben). Logistyka Poczty Polskiej spełnia rygorystyczne kryteria wydajności, w tym przetwarzanie zamówień jeszcze tego samego dnia i zapewnienie pełnej obsługi procesów w szczytowych sezonach.

    Poczta Polska jest naturalnym partnerem dla firm z rynku e-commerce. Współpraca z tak dużym, globalnym graczem, jak TEMU, dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen – mówi Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.

    Zeszłej zimy Temu uruchomiło model Local-to-Local w Polsce, aby zachęcać polskie lokalne firmy do sprzedaży na platformie. Firma dąży do tego, by 80% europejskiej sprzedaży było zaopatrywane i wysyłane z lokalnych magazynów.

    Niezawodna i wydajna logistyka jest kluczem do zapewnienia pozytywnych doświadczeń zakupowych – powiedział rzecznik Temu. – Współpracując z Pocztą Polską, wzmacniamy nasze możliwości realizacji zamówień w Polsce, zapewniając sprawniejszy proces dostawy dla naszych klientów.

    Od globalnego debiutu we wrześniu 2022 r. Temu rozszerzyło swoją działalność na ponad 90 rynków na całym świecie, oferując szeroki wybór towarów w konkurencyjnych cenach. W 2024 r. Temu zostało uznane za najlepszą aplikację polecaną przez Apple i zdobyło polską nagrodę Blix za najlepszą promocję.

    ŹródłoPoczta Polska
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Polska firma w centrum europejskiej debaty o przyszłości elektroniki

    W dniach od 11 do 12 czerwca we Frankfurcie odbędzie się E-Waste World, największe europejskie wydarzenie poświęcone gospodarce cyrkularnej...