czwartek, 6 listopada, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczet BLIKÓW Polskich – polska innowacyjność w centrum nowej kampanii BLIKA

    Zobacz również

    Odwaga, innowacyjność i „wyprzedzanie swoich czasów” cechują liderów na całym świecie. BLIK, jako symbol dumy z polskiej innowacyjności, prezentuje właśnie te przymioty w najnowszej kampanii „Poczet BLIKÓW Polskich”. W króla Blikosława wciela się Grzegorz Damięcki, dołączając do bohaterów platformy komunikacyjnej „Ludzie Ery BLIKA”.

    - Reklama -


    Koncepcja kampanii „Poczet BLIKÓW Polskich” skupia się na postaci Blikosława Innowatora – króla-lidera, który odważnie sięga po nowe technologie i wbrew oczekiwaniom tłumu przełamuje utarte schematy, budując tym samym swoją siłę. Postawa Blikosława przypomina, że innowacji nie trzeba szukać za granicą – wystarczy sięgnąć po wyróżniające się, rodzime rozwiązania – takie, jak BLIK.

    W serii spotów towarzyszących kampanii, król Blikosław prezentuje swoje różnorodne oblicza, będące uosobieniem funkcji BLIKA. Każde z nich symbolizuje inną formę płatności, a w krótkich formatach wideo pojawiają się: Blikosław Zbliżeniowy, Internetowy, Przelewowy, Odroczony (dla znajomych Późnopłatny), Powtarzalny oraz Bankomatowy. Każde wcielenie Blikosława symbolizuje odpowiedź na całe spektrum płatniczych potrzeb, bo BLIK, z którego korzysta już 20 milionów użytkowników, jest dziś najbardziej kompleksowym narzędziem płatniczym w Polsce.

    Kampania „Poczet BLIKÓW Polskich” w nowoczesny sposób obrazuje kompleksowość usług BLIKA i pokazuje, jak szerokie możliwości daje on na co dzień. Chcieliśmy w lekki, przystępny sposób wzbudzić dumę z polskich innowacji i przypomnieć, że BLIK to dziś jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzimych marek technologicznych – dowód na to, że potrafimy tworzyć rozwiązania światowej klasy z Polski, a nie tylko dla Polski – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.

    Koncepcję kreatywną i scenariusze przygotowała agencja Change Serviceplan, strategię mediową opracowała agencja Spark Foundry, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny Easy Hell. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek, postprodukcją zajęły się Rio de Post oraz Głośno.

    ŹródłoBlik
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Motorola edge 70 już w sklepach. Ultrasmukły smartfon z potężną baterią

    Motorola edge 70 to pierwszy smartfon z nowej serii edge. Przełamuje dotychczasowe bariery w projektowaniu ultrasmukłych urządzeń – ma...