Plush nie zwalnia tempa i sięga po złotą statuetkę Effie 2025 w kategorii Influencers & Social Platforms. Nagroda została przyznana za kampanię „PLUSH – restart komunikacji w erze TikToka”. Gala Effie Awards to największy konkurs marketingowy wyznaczający standardy efektywności komunikacji i działań biznesowych.
Miesiące ciężkiej pracy poświęconej komunikacji ponownie zostały docenione i to w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych. Plush zwyciężył w kategorii Influencers & Social Platforms, a złotą statuetkę przyznano podczas gali Effie Awards 2025. Kampania „PLUSH – restart komunikacji w erze TikToka” znalazła się w elitarnym gronie nagrodzonych – w tym roku złoto przyznano jedynie 7 na 115 nominowanych kampanii!
Plush w 2025 przeszedł jeden z najodważniejszych rebrandingów w branży, który wyniósł go do grona najbardziej wyrazistych i wpływowych marek na TikToku. Wprowadzając nowego Misia jako pełnoprawnego influencera, marka zaczęła funkcjonować jak twórca: szybko, odważnie i w rytmie kultury. Zamiast tradycyjnych reklam Plush zaczął dostarczać rozrywkę, angażując zarówno młodych twórców, jak i największe gwiazdy popkultury. Dzięki viralowym treściom z udziałem m.in. Łatwoganga, Dody, Książula i „zachłannego miśka z Zakopanego”, Plush stał się jednym z najbardziej angażujących brandów w polskim internecie. W efekcie Plush nie tylko został najbardziej lubianą polską marką telekomunikacyjną na TikToku ale również zanotował 55% wzrost sprzedaży.
– Plush ponad 10 lat temu namieszał na rynku telekomunikacyjnym i był symbolem niepokornej marki, która łamała schematy i przyciągała klientów. Teraz Plush narodził się na nowo, bo żyjemy w nowych czasach. Ponownie wyznacza trendy rozumiejąc dzisiejsze media i sposób w jaki ludzie z nich korzystają. Jest autentyczny, odważnie wchodzi w interakcje z gwiazdami Internetu współtworzy z nimi content, dostarcza rozrywki oraz łatwo nawiązuje dialog z fanami – mówi Michał Sobolewski Wiceprezes Zarządu Plusa.
To kolejne wyróżnienie dla Plusha, który we wrześniu zdobył srebro w kategorii Use of Social Platforms podczas konkursu Klubu Twórców Reklamy (KTR) 2025.
Zespół Plush współtworzy komunikację i działania marketingowe wspólnie z agencją CRB.agency, która prowadzi social media i produkuje content oraz agnecją FormUP prowadzącą działania digital.