wtorek, 16 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Platforma nc+ i Havas Warsaw rozpoczynają współpracę

    Zobacz również

    Platforma nc+ rozstrzygnęła rozpisany w listopadzie 2017 roku przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej marki. Agencja Havas Warsaw została wyłoniona spośród innych zaproszonych do przetargu agencji. Firmy rozpoczną stałą współpracę w połowie stycznia tego roku. W ramach powierzonych zadań agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych w kanałach online i offline, egzekucję działań marketingowych oraz obsługę 360 stopni.

    - Reklama -

    O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty nowej platformy komunikacyjnej wspierającej strategiczne cele nc+. Bardzo cieszymy się z tego, że będziemy mogli rozpocząć stałą współpracę z agencją Havas Warsaw.– powiedział Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy nc+.

    Platforma nc+ podpisze również osobną umowę projektową z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT, która brała udział w ogłoszonym przetargu, na mocy której agencja będzie realizowała dla platformy nc+ wybrane projekty komunikacyjne.

    Do przetargu zostały zaproszone agencje  180heartbeats + JUNG v MATT, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland.

    Za dotychczasową obsługę platformy nc+ odpowiadała agencja 2012 Agency.

    Źródłonc+
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Od obaw do pewności siebie: tak firmy i pracownicy reagują na sztuczną inteligencję

    Ponad połowa europejskich firm (56%), która wdrożyła narzędzia AI, twierdzi, że opłaciło im się to finansowo. Ponadto, jak wynika...