PayPo, lider płatności odroczonych w Polsce, nawiązał współpracę z LINK4 – jednym z najbardziej rozpoznawalnych Towarzystw Ubezpieczeniowych na rynku.
Dzięki partnerstwu klienci kupujący polisy mogą skorzystać z opcji odroczenia płatności w ramach bramki płatniczej PayU. To kolejny krok fintechu w kierunku udostępniania modelu BNPL („buy now, pay later”) w nowych kategoriach produktów i usług, nie tylko w tradycyjnym e-commerce.
Partnerstwo PayPo z PayU i LINK4 pozwala na udostępnienie płatności odroczonych w branży ubezpieczeniowej na szeroką skalę. To ważny krok w kierunku poszerzania kategorii produktów i usług, które można opłacać w formule „kup teraz, zapłać później”. PayPo konsekwentnie rozwija ofertę, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy oczekują większej elastyczności i wygody w zarządzaniu swoimi wydatkami. Wprowadzenie opcji BNPL do sektora ubezpieczeń to kolejny etap rozwoju firmy i dowód na to, że PayPo wsłuchuje się w realne oczekiwania użytkowników – umożliwiając im prostsze i bardziej dostępne formy płatności za produkty i usługi, które są im naprawdę potrzebne.
– Odroczone płatności z PayPo stały się naturalnym wyborem konsumentów – to już nie tylko metoda płatności za zakupy w sklepach online i stacjonarnych, ale część codzienności finansowej wielu współczesnych Polaków. Widzimy, że klienci PayPo są zainteresowani korzystaniem z BNPL także w usługach, dlatego partnerstwo z LINK4, renomowanym towarzystwem ubezpieczeniowym, to dla nas przełomowy krok w stronę rozszerzenia naszych usług na kolejną branżę – tym razem ubezpieczeniową. Jesteśmy pewni, że ta współpraca przyniesie wiele obopólnych korzyści – płatności odroczone PayPo staną się jeszcze bardziej dostępne, a LINK4 zyska nowych, lojalnych klientów, którzy cenią sobie wygodę i elastyczność płacenia za pośrednictwem PayPo – mówi Tomasz Hadzik, Executive Vice President i Członek Zarządu w PayPo.
Partnerstwo dla klientów
LINK4 od lat stawia na nowoczesne i wygodne rozwiązania dla swoich klientów. Włączenie płatności odroczonych do oferty jest naturalną kontynuacją tej strategii.
– Naszą ambicją jest oferowanie klientom prostych i spersonalizowanych rozwiązań. Wprowadzenie płatności odroczonych PayPo to odpowiedź na oczekiwania rynku. Dzięki tej opcji decyzja o zakupie ubezpieczenia staje się łatwiejsza – nie trzeba płacić od razu, można odłożyć to w czasie. To również ukłon w stronę klientów, którzy odnawiają polisę na kolejny rok. Odroczenie płatności czy rozłożenie jej na raty ułatwia zarządzanie budżetem domowym. Wierzymy, że klienci docenią elastyczność, jaką dają rozwiązania BNPL, a współpraca z PayPo przyczyni się do dalszego umacniania pozycji LINK4 jako lidera we wprowadzaniu innowacji na rynku ubezpieczeniowym – podkreśla Daniel Maj, dyrektor Pionu Operacji Ubezpieczeniowych w LINK4.
Integracja płatności odroczonych PayPo z ofertą LINK4 jest możliwa dzięki PayU, które pełni rolę operatora płatności. Wieloletnia współpraca PayU i PayPo sprawia, że rozwiązania BNPL stają się coraz bardziej dostępne, także poza sektorem e-commerce.
– Płatności odroczone na dobre wpisały się w e-commerce i coraz częściej trafiają także do innych branż. To odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą kupować wygodnie i mieć pełną elastyczność w wyborze sposobu płatności. W PayU tworzymy rozwiązania, które łączą technologię z prostotą i realną wartością – zarówno dla konsumentów, jak i dla biznesu. Współpraca z PayPo i LINK4 doskonale to pokazuje – razem rozwijamy nowoczesne metody płatności, które ułatwiają korzystanie z usług online i wspierają rozwój rynku cyfrowego – mówi Tomasz Żołnierz, Head of Credit Business Development w PayU GPO.
Rosnąca popularność płatności odroczonych idzie w parze ze wzrostem świadomości finansowej Polaków. Z badań PayPo wynika, że aż 72,6 proc. respondentów planuje swoje dochody i wydatki oraz regularnie tworzy budżet domowy*. W tym kontekście BNPL staje się praktycznym narzędziem wspierającym codzienne zarządzanie finansami – pozwala lepiej planować wydatki, zachować płynność i utrzymać kontrolę nad domowym.
Współpraca PayPo z LINK4 realizowana jest za pośrednictwem PayU, lidera płatności online w Polsce.