wtorek, 16 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Outbox wdrożył system do weryfikacji zleceń w Orange

    Zobacz również

    Firma Outbox uruchomiła dla PTK Centertel, operatora sieci telefonii komórkowej Orange, system do weryfikacji i uzupełniania zleceń. Uruchomiony system pełni kluczową rolę w procesie składania i obsługi różnych typów zamówień klientów sieci Orange.

    - Reklama -

    Funkcjonalność systemu obejmuje m.in. weryfikację poprawności zlecenia oraz uzupełnianie zlecenia w oparciu o konfigurację określoną w katalogu produktów PTK Centertel.

    Aplikacja przygotowana została z wykorzystaniem serwera aplikacyjnego JBoss AS oraz silnika regułowego JBoss Drools.

    -Zastosowanie nowatorskiej technologii silnika regułowego pozwoliło na uzyskanie bardzo wydajnego rozwiązania przy jednoczesnym zachowaniu przejrzystego języka opisu reguł biznesowych obowiązujących w procesie zarządzania zamówieniami – wyjaśnia Jakub Wasielewski, odpowiedzialny za wdrożenie systemu ze strony firmy Outbox.

    Outbox współpracuje z PTK Centertel od 2005 roku. Realizuje projekty informatyczne głównie w obszarze systemu CRM, EAI oraz aplikacji J2EE.

    ŹródłoMpK
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Od obaw do pewności siebie: tak firmy i pracownicy reagują na sztuczną inteligencję

    Ponad połowa europejskich firm (56%), która wdrożyła narzędzia AI, twierdzi, że opłaciło im się to finansowo. Ponadto, jak wynika...