czwartek, 8 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange: słaba rozpoznawalność marki

    Zobacz również

    Komentarz rzecznika prasowego sieci Orange, w sprawie niskiej rozpoznawalności wprowadzonej we wrześniu marki Orange.

    - Reklama -

    „Zaprezentowane wyniki badań OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynek oceniamy bardzo dobrze. Tak wysoka spontaniczna 40%) i jeszcze wyższa wspomagana (67%) znajomość zupełnie nowej marki na polskim rynku – w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia – przewyższyła nawet nasze oczekiwania i dowodzi wielkiego sukcesu marketingowego oraz olbrzymiego zainteresowania Polaków ofertą i marką Orange – co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży!

    W przypadku marki Idea (Idea Centertel) po 1,5 m-ca od wprowadzenia na rynek w 1998 r. posiadalismy znacznie mniejszą znajomość marki wsród Polaków niż ma to miejsce obecnie, więc jesteśmy przekonani, że marka Orange jeszcze lepiej i szybciej odniesie sukces na polskim rynku, niż miało to miejsce w przypadku marki Idea. Wyniki badań OBOP oraz rosnace zainteresowanie polskich Klientów marką Orange potwierdzają trafność podjętej decyzji o zmianie marki sieci komórkowej, której operatorem jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel.”

    Jacek Kalinowski
    Rzecznik Prasowy
    PTK Centertel, Orange

    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Czy Polacy wiedzą, jak chronić swoje dane?

    Wyniki raportu Allegro CERT pokazują, że świadomość rośnie — ale nie idzie za tym działanie. Choć aż 69% polskich internautów...