niedziela, 4 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Operatorzy wydają miliony na reklamę

    Zobacz również

    Operatorzy coraz bardziej zabiegają o nowych klientów. W tym celu wydają coraz więcej na reklamę, a wszystko po to by zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą. Tylko w tym roku w sumie sieci komórkowe wydały ponad 600 mln zł na ten cel.

    - Reklama -

    Najwięcej na ten cel poświecił lider rynku Polkomtel prawie 215 mln zł. Jest to o 127 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Polska Telefonia Cyfrowa (Era) w ciągu trzech kwartałów na reklamę wydała 170,1 mln zł
    (wzrost o 18,3 proc.). Z kolei kontrolowana przez
    Telekomunikację Polską PTK Centertel (Orange) kupiła reklamy za niemal
    145 mln zł (wzrost o 47,6 proc.). Operator sieci
    Play na reklamę wydał nieco ponad 77 mln zł, czyli dwa razy
    mniej niż PTK Centertel i niemal trzy razy mniej niż Polkomtel.

    Jak można łatwo zauważyć najlepsze skutki przyniosła reklama Polkomtela, który wydając najwięcej został liderem rynku. W przypadku innych operatorów brak jest takiej zależności. Najrozsądniej wydaje najmłodszy na rynku operator sieci PLAY.

    Wyniki badania GP otrzymała na
    podstawie szacunków Expert Monitor i TNS OBOP. Wszystkie szacunki
    prowadzone były na podstawie stawek cennikowych, które nie
    obejmują upustów i rabatów.

    ŹródłoGazeta Prawna
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Znana sieć Marks & Spencer zaatakowana przez hakerów – komentarz eksperta

    Komentarz: Beniamin Szczepankiewicz, analityk laboratorium antywirusowego ESET Ataki typu ransomware, którego doświadczyła znana brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer motywowane...