sobota, 2 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange

    Zobacz również

    Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko klienci-ojcowie.

    - Reklama -

    – Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę! – powiedział Wojciech Jabłczyński rzecznik Orange.

    ŹródłoOrange
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Posiadacze kart Visa jako pierwsi mogą ubiegać się o bilety na Mistrzostwa Świata FIFA 2026

    To już oficjalne: droga do Mistrzostw Świata FIFA 2026 zaczyna się od Visa. Jako oficjalny partner FIFA w zakresie...