czwartek, 1 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange

    Zobacz również

    Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko klienci-ojcowie.

    - Reklama -

    – Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę! – powiedział Wojciech Jabłczyński rzecznik Orange.

    ŹródłoOrange
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Premiera głośnika mobilnego Hama Ballshape 3.0. Idealny maluch na majówkową imprezę

    Wygląda jak bombka, ma w sobie sporą dawkę muzycznej wybuchowości i energii, a w dodatku jest niezwykle poręczny, mieszcząc...