25 czerwca w Warszawie odbyła się konferencja prasowa inaugurująca wspólne przedsięwzięcie zainicjowane przez firmę realme, Polską Organizację Turystyczną (POT) oraz magazyn „National Geographic Traveler”. Celem projektu #StresOFFŻycieON jest zachęcenie Polaków do odkrywania mniej znanych zakątków kraju, odnajdywania spokoju w kontakcie z naturą oraz budowania uważności na piękno codziennych chwil. Polska Organizacja Turystyczna objęła akcję honorowym patronatem.
Współpracy przyświeca idea promowania technologii jako tej, która ma towarzyszyć podczas prawdziwych przeżyć i wypadów, a nie stanowić źródło dodatkowego stresu. Flagowy smartfon realme GT 7, wyposażony w potężną baterię 7000 mAh z ultraszybkim ładowaniem 120 W, z zaawansowanymi funkcjami fotograficznymi, nagrywaniem 4K oraz specjalnymi filtrami podróżniczymi, pozwala uchwycić i dzielić się z bliskimi najważniejszymi momentami, a użytkownik już nie musi się martwić, że urządzenie się rozładuje czy kadr wyjdzie poruszony. Kampania #StresOFFŻycieON to nie tylko promocja najnowszych rozwiązań technologicznych, ale także ruch społeczny inspirujący do pozbywania się codziennych napięć i eksplorowania polskiej przyrody oraz cieszenia się kulturowym i podróżniczym dziedzictwem kraju.
Dzięki merytorycznemu wsparciu Polskiej Organizacji Turystycznej i „National Geographic Traveler” w centrum uwagi znajdą się prawdziwe perełki ukryte na nieoczywistych turystycznych szlakach – na bałtyckich plażach, w górskich dolinach czy w klimatycznych miasteczkach. Organizatorzy podkreślają, że dzięki synergii technologii, storytellingu i wsparcia instytucjonalnego kampania ma szansę stać się inspiracją dla tysięcy osób poszukujących nie tylko pięknych widoków, ale także chwili wytchnienia od codziennych wyzwań.
– Wierzymy, że technologia powinna pomagać w przeżywaniu najważniejszych momentów – a nie odwracać od nich uwagę. realme GT 7 to narzędzie, które pozwala się zatrzymać, docenić otoczenie i dzielić się pięknem Polski bez zbędnych trosk. Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną i „National Geographic Traveler” inspirować Polaków do odkrywania nieznanych zakątków kraju – powiedziała Justyna Kościuk, dyrektorka komunikacji w realme Polska.
Polska Organizacja Turystyczna:
– Polska Organizacja Turystyczna z wielkim zainteresowaniem przyjęła inicjatywę „Anxiety Off – Life On”, która doskonale wpisuje się w światowy trend turystyki zrównoważonej oraz świadomego podróżowania w duchu slow tourism. Nawiązuje to bezpośrednio do działalności POT i prowadzonych przez nas projektów. Zarówno e-book, jak i wykonane podczas akcji fotografie będą stanowić dla Polskiej Organizacji Turystycznej wspaniałe uzupełnienie materiałów, które zostaną wykorzystane do promocji pięknych polskich zakątków, zwłaszcza tych nieoczywistych. Dlatego też z dumą objęliśmy akcję honorowym patronatem – skomentowała Małgorzata Wilk-Grzywna, wiceprezeska Polskiej Organizacji Turystycznej
– W świecie pełnym pośpiechu chcemy inspirować do uważnego podróżowania i odkrywania miejsc, które pozwalają na chwilę wytchnienia i prawdziwe doświadczenie otoczenia. Dzięki tej współpracy możemy opowiedzieć nowe historie o Polsce – jej przyrodzie, kulturze i ludziach – przyznał Michał Cessanis, podróżnik i redaktor prowadzący „National Geographic Traveler”.