wtorek, 16 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    O2 najmocniejszą marką w segmencie usługi i działalność deweloperska

    Zobacz również

    W opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita rankingu mocy marek, O2 zostało uznane za najmocniejszą markę w kategorii usługi i działalność deweloperska. O2, należące do Grupy Wirtualna Polska, zostało docenione za świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu oraz prestiż marki. W komentarzu do rankingu podkreślono, że o2 to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek internetowych w Polsce.

    - Reklama -

    Uznanie zyskał fakt, że zaledwie 2 miesiące po starcie kampanii „O2. Serce internetu”, witryna znalazła się na pozycji lidera w swojej kategorii.

    Według autorów rankingu, do sukcesu O2 przyczynił się nowoczesny układ treści oraz nowe funkcjonalności. O2 to innowacyjny produkt łączący w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social mediów.

    „Ranking   najmocniejszych   polskich marek   2015”   został sporządzony   na   podstawie   badań konsumentów, które na zlecenie dziennika „Rzeczpospolita” przeprowadziła firma MillwardBrown. W tym roku badanie przeprowadzono już po raz dwunasty poddając dokładnej ocenie 330 znaków towarowych.

    ŹródłoWP
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Od obaw do pewności siebie: tak firmy i pracownicy reagują na sztuczną inteligencję

    Ponad połowa europejskich firm (56%), która wdrożyła narzędzia AI, twierdzi, że opłaciło im się to finansowo. Ponadto, jak wynika...