środa, 17 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowości w NaviExpert – informacje o zdarzeniach w okolicy oraz ubezpieczenia: OC, AC, Assistance i podróżne

    Zobacz również

    Nawigacja NaviExpert konsekwentnie rozwija się w kierunku aplikacji, która wspiera kierowców nie tylko w trakcie jazdy, ale także przed wyjazdem i na długo po zaparkowaniu auta. Najnowsza wersja aplikacji – 16.1, to dwa praktyczne rozszerzenia dla kierowców: szybki podgląd najważniejszych zdarzeń drogowych w okolicy jeszcze zanim ruszą w trasę oraz nowa zakładka „Ubezpieczenia”, pozwalająca w jednym miejscu zadbać o OC, AC, Assistance i ubezpieczenie turystyczne. To połączenie świadomości związanej z bieżącą sytuacją panującą na drodze oraz wygodne zarządzanie bezpieczeństwem auta i podróży – bez zbędnych formalności i bez wychodzenia z aplikacji.

    - Reklama -


    Zdarzenia drogowe na ekranie głównym NaviExpert

    Nowa funkcja zdarzeń w okolicy rozwiewa wątpliwości dotyczące zasadności wytyczania tras przez aplikację, jeszcze zanim klikniemy „Nawiguj”. Od teraz na ekranie głównym NaviExpert pokazuje najważniejsze zdarzenia drogowe w okolicy – wypadki, kontrole, remonty i inne utrudnienia, które mogą mieć wpływ na naszą trasę.

    Wypadki, kontrole i remonty w NaviExpert

    A gdy coś zwróci naszą uwagę – wystarczy jedno kliknięcie, by zobaczyć szczegóły danego zdarzenia. Znajdziemy tam takie informacje, jak lokalizacja czy godzina ostatniej aktualizacji, a przypadku remontu – zakres prac i planowany czas trwania utrudnień.

    Dodatkowe informacje na ekranie głównym dają naszym użytkownikom przede wszystkim świadomość sytuacji panującej na drodze. Rzut oka na mapę i wiadomo co się dzieje – mówi Katarzyna Przybylska z Telematics Technologies. I dodaje: Funkcja pozwala lepiej rozumieć proponowane w nawigacji trasy i czas dojazdu oraz unikać stresu związanego z niezrozumiałymi objazdami.


    OC, AC, Assistance i podróżne – bez wychodzenia z aplikacji
    Choć co roku odnawiamy polisy OC i AC, jeździmy na przeglądy i wiemy, że te terminy gdzieś istnieją – bądźmy szczerzy: jak często i tak nas zaskakują? I wtedy w popłochu szukamy lepszych ofert… Właśnie dlatego Telematics Technologies, dostawca nawigacji NaviExpert, konsekwentnie rozbudowuje swoje centrum zarządzania motoryzacyjnym światem w aplikacji. Od teraz NaviExpert nie tylko przypomni o kończącej się polisie, ale także pozwoli szybko i wygodnie zapoznać się z ofertami polis komunikacyjnych z Kiosku Polis.


    Zakładka „Ubezpieczenia” w NaviExpert

    Zakładka „Ubezpieczenia” w NaviExpert to nowość i kolejny krok w realizacji naszej wizji upraszczania codziennych obowiązków kierowców. Choć działa niezależnie od sekcji „Mój pojazd”, obie funkcje naturalnie się uzupełniają, pomagając użytkownikom ogarnąć cykliczne obowiązki związane z posiadaniem auta – tłumaczy Przybylska. – W sekcji Mój pojazd można zapisać ważne daty – jak koniec polisy czy termin badania technicznego – oraz zdecydować, kiedy i w jakiej formie NaviExpert ma o nich przypomnieć. A gdy przychodzi moment działania związanego z polisą, z pomocą przychodzi zakładka Ubezpieczenia, umożliwiająca szybkie porównanie ofert ubezpieczeniowych dostępnych na rynku – bez wychodzenia z aplikacji.


    Nowa sekcja obejmuje nie tylko obowiązkowe OC, ale także AC,
    Assistance oraz ubezpieczenia turystyczne. Kierowcy znajdą tam wszystko, czego potrzebują, aby zadbać o bezpieczeństwo swoje i swojego samochodu. Ale po kolei:

    • Obliczą składkę OC/AC i wybiorą najkorzystniejszą ofertę spośród sprawdzonych ubezpieczycieli.
    • Dodadzą Assistance – wsparcie, które może okazać się bezcenne w razie awarii, wypadku lub nagłej sytuacji na drodze. Holowanie, pomoc techniczna, samochód zastępczy – wszystko to zawsze pod ręką.
    • Zabezpieczą podróże polisą turystyczną – idealną na weekendowy wypad, city break za granicą czy dłuższe wojaże. Dzięki ubezpieczeniu podróżnemu zyskają ochronę zdrowotną, bagażu i zapewnią sobie, i bliskim większy komfort podczas wyjazdu.
    • Wszystko w jednym miejscu, szybko i wygodnie – bez zbędnych formalności, bez wychodzenia z aplikacji.


    Dzięki nowej zakładce można porównać oferty i dokonać zakupu ubezpieczenia dokładnie wtedy, gdy go potrzebujemy – w trasie, przed podróżą lub przy planowaniu wyjazdu. Aby dostawać najlepsze oferty szyte na miarę naszych potrzeb, wystarczy wyrazić zgodę na komunikację od Kiosku Polis (jednego z partnerów ubezpieczeniowych Telematics Technologies).


    Kiosk Polis w NaviExpert
    To właśnie w oparciu o współpracę z Kioskiem Polis działa nowa funkcja. To platforma, która specjalizuje się w dostarczaniu porównywalnych ofert ubezpieczycieli, dzięki czemu widzimy tylko te propozycje, które są aktualne, przejrzyste i dopasowane do naszego pojazdu.


    Co ważne – oferty, które udostępniamy nie bazują naszym stylu jazdy – nawet jeśli z tej opcji korzystamy w NaviExpercie.


    Wyrażając zgodę na komunikację od Kiosku Polis, otrzymamy spersonalizowane oferty oraz informacje, które pomogą nam łatwiej podjąć decyzje dotyczące przyszłości naszego auta. To nie jest spam – to przemyślane podpowiedzi oparte na naszych danych i potrzebach. A wszystko po to, abyśmy mogli kupić polisę w najlepszym czasie i najlepszej cenie.


    Jacy ubezpieczyciele udostępniają swoje oferty w Kiosku Polis? Doskonale znany użytkownikom NaviExpert LINK4, a także: Beesafe, Benefia Vienna Insurance Group, Generali, EUROINS Insurance Group, ERGO Hestia, Proama, PZU, TUZ Ubezpieczenia, UNIQA.

    Zdajemy sobie sprawę z tego, że w codziennym natłoku obowiązków, wiele rzeczy nam umyka. Z tego powodu rozwijamy aplikację tak, aby pomagała naszym użytkownikom dbać o święty spokój za kółkiem – zarówno na co dzień – omijając korki i uwzględniając trwające remonty, jak i długofalowo, przy planowaniu zakupu polisy czy przypominaniu z wyprzedzeniem o badaniach technicznych – podsumowuje Katarzyna Przybylska.

    ŹródłoNaviExpert
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    7 mitów na temat weryfikacji kierowców jeżdżących z aplikacją Bolt

    Dla 61% osób korzystających z aplikacji do zamawiania przejazdów taksówkami najważniejsza dla poczucia bezpieczeństwa w podróży jest wiedza, kim...