wtorek, 16 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Nokia na pierwszym miejscu w rankingu marek

    Zobacz również

    Firma Nokia zajęła pierwsze miejsce wśród marek z branży elektronicznej i jedenaste miejsce w klasyfikacji ogólnej w rankingu BrandAsset™ Valuator. Badanie przeprowadzone przez firmę Young&Rubicam po raz siedemnasty prezentuje najsilniejsze marki i trendy ich rozwoju. W tegorocznej edycji badania szczególnie docenione zostały marki, które dobrze poradziły sobie w czasie kryzysu gospodarczego.

    - Reklama -

    Badanie BrandAsset™ Valuator opiera się na czterech filarach: wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek oraz wiedza. W odniesieniu do tych obszarów poszukiwane są odpowiedzi na pytania jak konsumenci identyfikują się z marką, w jakim stopniu ona odpowiada na ich potrzeby, a w jakim spełnia swoje obietnice, w końcu co markę wyróżnia od innych i co jest w niej unikalnego. Biorąc pod uwagę te wskaźniki eksperci z BAV Counsulting mierzą kondycję i wartość marek określając ich aktualny etap rozwoju, potencjał, siłę, cechy aktywne i pasywne. W tegorocznym badaniu BrandAsset™ Valuator przebadano 1294 marki. Za realizację badań w Polsce odpowiedzialna była firma MillwardBrown SMG/KRC.

    Taki wynik ogromnie nas cieszy. To dla nas dowód, że szerokie, zbalansowane portfolio produktów i usług Nokia nie tylko znajduje nabywców, ale i jest przez nich dobrze oceniane – powiedział Piotr Bubak z Nokia Poland podsumowując wyniki badania BrandAsset™ Valuator.

    ŹródłoNokia
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    PocketBook na targach IFA w Berlinie prezentuje połączoną ofertę InkPoster i IONNYK

    PocketBook sfinalizował przejęcie firmy IONNYK, belgijskiego producenta luksusowych ramek do monochromatycznych e-papierowych grafik. IONNYK dołączył do portfolio markii –...