czwartek, 17 lipca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia i PLAY konsolidują budżety reklamowe

    Zobacz również

    Połączone budżety reklamowe Netii i Play będzie obsługiwał nowy partner – dom mediowy ZenithOptimedia. Jak czytamy w przesłanym przez spółkę komunikacie współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek.

    - Reklama -

    Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy – Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.

    ŹródłoPlay
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nauczycielu, ten laptop jest za darmo*!  A dodatkowo odbierz 1200 zł w prezencie

    To nie żart – możesz otrzymać nowoczesnego, szybkiego i bezpiecznego laptopa Acer Chromebook całkowicie za darmo*, a do tego...