Wraz z premierą najnowszych smartfonów Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7, Samsung wznawia usługę Mobilnego Serwisu dla urządzeń Galaxy na terenie Warszawy. Użytkownicy smartfonów z serii Galaxy Z Fold i Galaxy Z Flip objętych gwarancją mogą liczyć na bezpłatny dojazd mobilnych serwisantów Samsung
9 lipca Mobilny Serwis Samsung wyruszył na ulice Warszawy z jedną misją: oszczędzić czas i zapewnić wygodę użytkownikom urządzeń Galaxy. W razie nagłej potrzeby wystarczy zamówić usługę, a Mobilny Serwis pojawi się w wyznaczonym miejscu (w domu, biurze, kawiarni), by naprawić smartfon, smartwatch lub tablet Galaxy. Wystarczy zamówić wizytę, a certyfikowani technicy Samsung naprawią urządzenie na miejscu, oszczędzając czas spędzany w tradycyjnym centrum serwisowym. Specjaliści zaopatrzeni w oryginalne części pojawią się pod wskazanym adresem w Warszawie i w maksymalnie trzy godziny przywrócą sprawność Twojemu urządzeniu Galaxy. To pełna wygoda i bezpieczeństwo: naprawa odbywa się na miejscu przy zachowaniu gwarancji producenta.
Jak działa Mobilny Serwis Samsung?
- Mobilny Serwis Samsung działa wyłącznie na terenie Warszawy
- Naprawa smartfonu lub tabletu Galaxy trwa maksymalnie 3 godziny
- Serwisowanie obejmuje wszystkie urządzenia Galaxy - zarówno na gwarancji, jak i po jej zakończeniu
- Dojazd mobilnego serwisu dla urządzeń z serii Galaxy Z Flip i Galaxy Z Fold objętych gwarancją jest bezpłatny
Jak przygotować urządzenie do naprawy?
Aby naprawa przebiegła szybko i bezpiecznie, przygotuj swoje urządzenie Galaxy:
- Wykonaj kopię zapasową danych
- Usuń wszystkie hasła i zabezpieczenia
- Wyjmij kartę SIM i kartę pamięci
- Zdejmij etui i inne akcesoria
- Przygotuj dowód zakupu urządzenia – i gotowe, specjaliści zajmą się resztą!
Dlaczego warto skorzystać?
Wybierz Mobilny Serwis Samsung i postaw na wygodę oraz jakość. Sprawdź, co zyskujesz, zamawiając naprawę pod wskazany adres:
- Oryginalne części z gwarancją: serwis korzysta wyłącznie oryginalnych części Samsung
- Pełna ochrona gwarancyjna: urządzenie zachowuje certyfikat szczelności IP oraz gwarancję producenta
- Kompleksowa kontrola jakości: po naprawie wykonywane są dokładne testy urządzenia m.in. ładowania, ekranu dotykowego, Wi‑Fi, aparatu, mikrofonu i głośników
- Sprawdzone zaufanie użytkowników: centra serwisowe Samsung w 2025 roku zdobyły po raz kolejny tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi za solidność, przyjazność i wiarygodność