piątek, 12 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Magda Gessler: życie otwiera się z Galaxy

    Zobacz również

    Ikona telewizji i polskiej gastronomii. – Magda Gessler – została twarzą najnowszej kampanii Samsung. Królowa rewolucji wraca w nowej odsłonie. Tym razem podpowiada jak opanować codzienne wyzwania z pomocą funkcji AI w urządzeniach Galaxy. W roli „Magdy od Galaxy” udowadnia, że korzystanie ze sztucznej inteligencji może być proste, intuicyjne i… zaskakująco przyjemne.

    - Reklama -

    Znana z rewolucyjnego podejścia restauratorka wciela się w rolę przewodniczki po świecie Galaxy, podpowiadając jak korzystać z możliwości sztucznej inteligencji na urządzeniach Galaxy w codziennych sytuacjach.

    Szybkie ogarnięcie kolacji z pozornie nie pasujących do siebie składników, wyszukiwanie kontekstowych informacji, których potrzebujemy „ na już”, czy ułatwione wynajdywanie interesujących nas przedmiotów – Magda Gessler udowadnia, że nie trzeba być ekspertem, by korzystać z mocy AI. Wystarczy jedno naciśnięcie przycisku na smartfonie Galaxy, żeby uruchomić osobistego asystenta Google Gemini Live, który wspomoże nas w wielu sytuacjach, dostarczając szybkich i precyzyjnych wskazówek od ręki – jak pomocny przyjaciel, którego możemy zapytać o pomoc. Dzięki funkcjom takim jak Circle to Search z Google możemy wyszukiwać informacje na ekranie smartfonu w prostszy, intuicyjny sposób, bez konieczności przełączania się między aplikacjami.

    – Nasze telefony od lat wyprzedzają potrzeby konsumentów, dlatego najnowszą kampanią chcemy pokazać zarówno obecnym jak i przyszłym użytkownikom jak wielki potencjał drzemie w naszych smartfonach dzięki AI. Dlaczego Pani Magda? Jest ikoną, dla wielu ważną popkulturową postacią, która wprowadziła rewolucję i nie tylko w dosłownie. To charakterystyczna i charakterna osoba, która w lekki sposób oprowadzi obecnych i przyszłych użytkowników po świecie możliwości, który otwiera przed nami sztuczna inteligencja. To jak osobisty asystent, którego zawsze mamy przy sobie i zna odpowiedź nawet na najdziwniejsze pytania. W efekcie powstała kampania, która pokazuje jak Gemini oraz Galaxy AI mogą być wsparciem dla użytkowników, mają ułatwić, nie komplikować – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head Of Marketing, Samsung Electronics.

    Kampania wystartowała 10.09 września i obejmuje kanały digital, OOH, DOOH i offline.

    Za opracowanie lokalnej koncepcji strategicznej i kreatywnej oraz realizację kampanii odpowiada agencja VML. Planowanie i zakup mediów powierzono agencji Starcom, a działania PR – dfusion communication.

    Produkcję filmów i materiałów fotograficznych zrealizował dom produkcyjny Papaya Films we współpracy z twórczyniami i twórcami z Papaya Roster – reżyserką Marysią Makowską oraz autorem zdjęć Michałem Dąbalem. Za sesję zdjęciową odpowiadał Bogdan Jabłoński.

    Zobacz jak życie otwiera się z Galaxy i sprawdź jak ogarnia to Magda od Galaxy

    ŹródłoSamsung
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG wprowadza monitor chirurgiczny 4K z funkcjami wspierającymi pracę zespołów operacyjnych

    Firma LG Electronics (LG) ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego monitora chirurgicznego 4K – modelu 32HS710S. Urządzenie o przekątnej 31,5...