Firma LG Electronics nawiązała współpracę z serwisem Stingray Music, aby udoskonalić swoją bezpłatną usługę strumieniowego przesyłania dźwięku LG Radio+, dostępną z reklamami. Aplikacja, dostępna na telewizorach LG Smart TV z systemem webOS 6.0 i nowszym w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii oraz Korei, oferuje ponad 200 kanałów muzycznych oraz setki tysięcy utworów, które odpowiadają różnorodnym gustom słuchaczy. LG Radio+, dostępna w sklepie LG Content Store, na stronach aplikacji oraz portalu muzycznego w systemie webOS, ma nowy, intuicyjny interfejs, ułatwiający znajdowanie muzyki, podcastów i programów radiowych.
Stingray Music oferuje obszerną bibliotekę utworów muzycznych, wyselekcjonowanych przez ekspertów muzycznych z całego świata, pomagając słuchaczom znaleźć idealne utwory dostosowane do różnych nastrojów i okoliczności. Użytkownicy LG Radio+ mają teraz dostęp do różnorodnych kanałów muzycznych, obejmujących szeroki zakres gatunków i prezentujących lokalnych artystów.
Wiele kanałów Stingray Music zostało dostosowanych do odbiorców w poszczególnych regionach i oferuje muzykę odzwierciedlającą lokalne gusta, trendy i kulturę. W Stanach Zjednoczonych dostępny jest szeroki wachlarz brzmień – od najnowszych przebojów z listy Today’s Pop i ponadczasowych hitów z kanału Greatest Hits, po klasyki muzyki country oraz Americana Road Trip – kanał łączący folk, country i rock, inspirowany amerykańską muzyką drogi. W Wielkiej Brytanii popularnością cieszą się kanały takie jak Greatest Hits UK, Love Songs UK i Kids Hits UK, oferujące hymny przebojów, romantyczne ballady i muzykę dla całej rodziny. W Niemczech kanały Today’s Pop Germany, Schlager oraz Kuschelsongs łączą współczesny pop z tradycyjnymi gatunkami i regionalną różnorodnością muzyczną. Z kolei w odpowiedzi na globalną popularność K-popu, kanały takie jak K-Pop Summer Hits, Korean Ballads, Idols i Hot 100 Korea prezentują wszystko – od największych grup idoli i hitów z list przebojów po sezonowe przeboje i ponadczasowe ballady.
Aby słuchacze byli na bieżąco z najnowszymi trendami, popularne kanały muzyczne, takie jak Today’s K-pop, są aktualizowane co tydzień. Dla fanów, którzy nie mogą się doczekać, by usłyszeć najnowszy utwór swojego ulubionego artysty, każda ważniejsza premiera dodawana jest w dniu jej oficjalnego wydania.
– LG Radio+ wyznacza nowy standard w zakresie angażowania klientów, a my w Stingray cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę jako partner muzyczny nowej oferty. Muzyka jest uniwersalnym językiem i więzią łączącą nas ponad granicami i pokoleniami. Usługa LG Radio+ stanie się kolejnym łącznikiem dla wszystkich klientów LG, niezależnie od tego, gdzie się znajdują – Jim Riley, prezes Stingray Music USA
– LG nieustannie dąży do udoskonalania doświadczeń związanych z LG Radio+. Nasza nowa współpraca z uznanym liderem branży, Stingray, zapewni właścicielom telewizorów LG szeroki wybór bezpłatnych treści, umożliwiając im korzystanie z ulubionych materiałów w dogodnym dla nich czasie – Chris Jo, dyrektor centrum biznesowego platformy webOS w LG Media Entertainment Solution Company
Właściciele telewizorów LG Smart TV mogą dodatkowo poprawić jakość korzystania z LG Radio+ dzięki funkcjom AI Sound Pro oraz Clear Voice Pro. AI Sound Pro wykorzystuje algorytmy głębokiego uczenia do automatycznego dostosowywania dźwięku do rodzaju odtwarzanej muzyki i warunków otoczenia, zapewniając lepszą jakość brzmienia. Z kolei Clear Voice Pro zwiększa wyrazistość ludzkiego głosu, co ułatwia odbiór wiadomości, podcastów i programów typu talk-show.
Zaprojektowany z myślą o wygodnym odsłuchu i intuicyjnej nawigacji, najnowszy interfejs LG Radio+ łączy podcasty, programy radiowe na żywo oraz kanały muzyczne w jednej przejrzystej platformie.
Przemyślany układ ułatwia poruszanie się po dostępnych treściach, słuchanie transmisji na żywo, korzystanie z wyselekcjonowanych playlist oraz przeglądanie podcastów. Dedykowana strona „Ulubione” zapewnia użytkownikom natychmiastowy dostęp do preferowanych kanałów, jednocześnie wspierając odkrywanie treści dopasowanych do ich zainteresowań.
Aby ułatwić obsługę, nowe menu boczne umożliwia szybki dostęp do stron: Strona główna, Muzyka, Na antenie i Podcasty – każda z nich oznaczona jest charakterystyczną, dobrze widoczną ikoną. Dodatkowo uproszczony układ i przejrzysta struktura interfejsu pozwalają użytkownikom wygodnie przełączać się między sekcjami, zapewniając spójne i komfortowe korzystanie z aplikacji.