czwartek, 1 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Koloseum prezerwatyw na konferencji IT – niestandardowa promocja programu antywirusowego

    Zobacz również

    Tegoroczna edycja konferencji BSides, odbywającego się w Las Vegas sympozjum na temat bezpiecznego przepływu informacji, została wykorzystana przez firmę Bitdefender, producenta programu antywirusowego, do niestandardowej akcji reklamowej. W holu centrum konferencyjnego ustawiono wielką rzeźbę przypominającą słynne Koloseum, zbudowaną jedynie z pudełek prezerwatyw, promujących program antywirusowy Bitdefender. Twórcy rzeźby podkreślali, że „Koloseum prezerwatyw”

    - Reklama -

    symbolizuje ochronę, oferowaną przez tę aplikację.

    Akcja nawiązywała także do wydarzenia, które miało miejsce rok wcześniej na konkurencyjnej imprezie Def Con. Grupa uczestniczek, niezadowolona z agresywnego zachowania mężczyzn biorących udział w konferencji, stworzyła specjalne karty. Wręczały je następnie tym uczestnikom, którzy dokuczali kobietom poprzez niechciane i obraźliwe uwagi.

    Valleywag, plotkarski blog o życiu w Dolinie Krzemowej, stwierdził, że Historia molestowania seksualnego kobiet na konferencjach IT jest dobrze udokumentowana. Organizatorzy tegorocznego BSides chcieli odciąć się od porównań do niesławnej konferencji Def Con, z dumą podkreślając różnice płci swoich prelegentów.

    Wśród społeczności hakerskiej, która tłumnie uczestniczy w obydwu konferencjach, „Koloseum prezerwatyw” wywołało wiele sprzecznych emocji. Organizatorzy akcji podkreślają jednak, że warto zwrócić uwagę na przekaz jaki niesie za sobą kontrowersyjna rzeźba.

    ŹródłoBitdefender
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Premiera głośnika mobilnego Hama Ballshape 3.0. Idealny maluch na majówkową imprezę

    Wygląda jak bombka, ma w sobie sporą dawkę muzycznej wybuchowości i energii, a w dodatku jest niezwykle poręczny, mieszcząc...