czwartek, 11 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Klienci Orange najbardziej zadowoleni

    Zobacz również

    Usługi i obsługa w sieci Orange są najbardziej satysfakcjonujące na rynku. W badaniu Gold Standard użytkownicy telefonów komórkowych przyznali tej marce maksymalną ocenę we wszystkich kategoriach.

    - Reklama -

    Klienci oceniali operatorów telekomunikacyjnych w pięciu kategoriach: ceny, innowacyjność, obsługa klienta, dopasowanie do potrzeb i zakres usług. W każdej z nich firma mogła zostać oceniona w skali od 1 (zdecydowanie źle) do 5 (wyjątkowo dobrze). Suma ocen tworzyła indeks satysfakcji Gold Standard. Marka Orange w każdej z 5 kategorii otrzymała jako jedyny operator komórkowy maksymalną ocenę. Oznacza to, że klienci są w pełni usatysfakcjonowani usługami tej sieci.

    Gold Standard to niezależne badanie, realizowane przez TNS OBOP, którego celem jest ocena satysfakcji użytkowników wybranych produktów i usług. Klienci przyznają punkty jedynie tym markom, których w ciągu ostatniego roku używali najczęściej.

    Ankiety przeprowadzono w sierpniu 2007 roku na reprezentatywnej grupie 1500 Polaków, mających ukończone 15 lat. Badanie objęło mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Siedem głównych kategorii produktów, które oceniali klienci to: finanse, motoryzacja, telekomunikacja, budownictwo, farby i narzędzia, sprzęt RTV/AGD i handel.

    ŹródłoOrange
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Oto pierwszy robot do mycia okien, który lubi i ogarnia narożniki. Poznajcie Winbota W2S OMNI od Ecovacs

    Premierowy model wyróżnia się m. in. technologię TruEdge, która oferuje precyzyjne czyszczenie krawędzi i narożników okien. To pierwszy inteligentny...