piątek, 24 października, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Kampania Orange Nie przescrolluj życia nagrodzona

    Zobacz również

    Kampania społeczna Orange otrzymała dwa wyjątkowe wyróżnienia. Nagrodę „Wpływowi 2025” portalu WirtualneMedia.pl, która docenia przedsięwzięcia pozytywnie wpływające na rzeczywistość. Oraz wyjątkowy laur od TVP. Obie nagrody podkreślają naszą „odwagę i nieszablonowe podjęcie tematu nadmiernego korzystania z ekranów i jego wpływu na relacje międzyludzkie”. Dziękujemy za docenienie, które dodaje nam skrzydeł do dalszych działań. Co to był za dzień! Na naszą kampanię „Nie przescrolluj życia” posypały się dwa piękne wyróżnienia. Jeśli pomogą one ponieść jej przekaz do kolejnych domów, rodzin i …do Was, czytelników i czytelniczek tego bloga, to nasza radość mnoży się jeszcze bardziej.

    - Reklama -

    Wpływowi 2025

    Ogromnie ucieszył nas tytuł „Wpływowi 2025” przyznany nam w konkursie organizowanym przez WirtualneMedia.pl. Kapituła doceniła „odważne i nieszablonowe” podjęcie przez nas tematu nadmiernego korzystania z ekranów i jego wpływu na relacje międzyludzkie. 23 października, podczas uroczystej gali, odebraliśmy statuetkę i mnóstwo ciepłych słów.

    Nagroda „Wpływowi” docenia przedsięwzięcia, które mają pozytywny wpływ na rzeczywistość w różnych dziedzinach, nie tylko nadążając za zmianami, ale i tworząc je. Przyznawana jest w 7 różnych kategoriach, a decyzje o tym podejmuje Kapituła złożona z ekspertów i ekspertek w dziedzinie mediów, komunikacji i technologii. Kategoria „Wpływowa Inicjatywa”, w której byliśmy nominowani, gromadzi przykłady działań z zakresu społecznej odpowiedzialności i ESG, pokazujące, że nowoczesne działania realizowane i wspierane przez biznes, mogą być etyczne, mieć wymiar edukacyjny i realny wpływ na ludzi czy środowisko. A, jak pewnie wiecie, WirtualneMedia.pl – organizator konkursu – to największy polski portal informacyjny o mediach, marketingu i technologii, działający od 2000 roku.

    Złota Mowa

    Dodatkowo, kampania „Nie przescrolluj życia” otrzymała też nagrodę od TVP – „Złota Mowa Reklamowa”, którą przyznało nam Biuro Reklamy i Marketingu jako wyraz uznania za podkreślanie roli bezpośrednich więzi w świecie pełnym technologii. Akcja Złota Mowa wybiera spośród tysięcy spotów telewizyjnych te, które spełniają najwyższe standardy komunikacji i prezentują wrażliwość językową, kulturalną i społeczną.

    Bardzo dziękujemy za te wyjątkowe wyróżnienia! Serdecznie gratulujemy też wszystkim innym nagrodzonym i nominowanym.

    „Nie przescrolluj życia”

    W świecie pełnym bodźców, atrakcyjnych treści online, filmików, memów, ciągle pikających powiadomień faktycznie trudno bywa złapać równowagę, oddech i harmonię. Na szwank narażone są też relacje z ludźmi.

    Nasza kampania to przede wszystkim filmowy spot, który pokazuje, jak łatwo w codziennym scrollowaniu przegapić ważne momenty i jak istotne jest budowanie nawyków cyfrowej równowagi.

    Przyznane nagrody to okazja, by przypomnieć spot i zaprosić Was do refleksji o tym, czy poprzez zbyt częste scrollowanie nie tracimy czegoś ważnego w życiu. Przygotowały go: nasza Fundacja Orange i dział marki i komunikacji marketingowej Orange Polska. Razem włożyliśmy w jego powstanie kawał serca.

    Ale ta kampania to coś więcej niż spot. Na stronie: nieprzescrolluj.pl możecie skorzystać z praktycznych wskazówek i materiałów edukacyjnych na temat tego, jak dbać o umiar i higienę cyfrową.

    Cała akcja jest częścią międzynarodowej inicjatywy Grupy Orange pod hasłem #ForGoodConnections.

    20 lat Fundacji Orange

    Oba wyróżnienia bardzo nas cieszą, dodają skrzydeł do dalszej pracy i… szczęśliwie zbiegają się z jubileuszem Fundacji Orange. Nasza Fundacja już od 20 lat troszczy się o dzieci w świecie pełnym ekranów. Wspiera też dorosłych, aby lepiej rozumieli szanse i wyzwania, które powoduje dynamiczny rozwój technologii wobec dzieci i młodzieży. Od 2005 roku w naszych edukacyjnych inicjatywach wzięło udział prawie 650 tys. dzieci, a ponad 93 tys. nauczycieli i nauczycielek skorzystało z naszego wsparcia w rozwoju kompetencji cyfrowych. Utworzyliśmy ponad 100 multimedialnych świetlic w małych miastach i wsiach, z których tylko w 2024 roku skorzystało 112 tys. osób. Jesteśmy partnerem wielu działań i kampanii na rzecz bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Wydajemy raporty i publikacje, poradniki i gotowe scenariusze zajęć edukacyjnych, które uczą wielu ważnych kompetencji – przydatnych w internecie i w realu. Nasze programy działają w szkołach, a od niedawna także w przedszkolach, aby już od najmłodszych lat uczyć dzieci empatii, współpracy i krytycznego myślenia – to ważne przygotowanie do życia w świecie technologii.

    Jesteśmy wdzięczni za oba wyróżnienia, które motywują nas do dalszych działań. Widzimy, ile jeszcze mamy do zrobienia ważnych, potrzebnych i sensownych rzeczy.

    ŹródłoOrange
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Ruszyła loteria Visa. Posiadacze kart Visa mogą wygrać wyjazd na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan Cortina 2026

    Wystartowała specjalna loteria Visa, w której do wygrania jest ponad 300 nagród, w tym dwuosobowy wyjazd na Zimowe Igrzyska...