piątek, 19 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Irytujące reklamy w komórkach

    Zobacz również

    Badanie WebVisible oraz Nielsen//NetRatings wykazało, że 92 proc. respondentów czułoby się poirytowanych, gdyby otrzymali reklamę na swoje telefony komórkowe. W większości wypowiedzi badani stwierdzili, że reklamy na autobusach i w toaletach są jeszcze do zniesienia, ale reklama w telefonach komórkowych to już za dużo.

    - Reklama -

    Ponadto 74 proc. przyznało, że że woli samodzielnie szukać konkretnych produktów niż dostawać reklamy wysyłane do nich bezpośrednio. 2/3 respondentów woli reklamy targetowane, a ponad połowa stwierdziła, że jedynie w internecie napotkała reklamy, które są dla nich znaczące.

    Badania przeprowadzono przy udziale 2 tys. amerykańskich internautów.

    ŹródłoBizReport, MR
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Przełomowy moment w globalnej adopcji kryptowalut Binance przekroczyła próg 300 milionów zarejestrowanych użytkowników

    Binance, największa na świecie giełda kryptowalut pod względem wolumenu obrotu oraz liczby użytkowników, ogłosiła przekroczenie poziomu 300 milionów zarejestrowanych...