czwartek, 18 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Internetowe prognozy Netii

    Zobacz również

    Netia planuje w przyszłym roku podwoić liczbę abonentów szerokopasmowego internetu, poinformował prezes Mirosław Godlewski. Prezes podtrzymał prognozy, według których do końca tego roku firma chce przekroczyć 200 tys. abonentów tej usługi, a w połowie 2010 r. – 1 mln.

    - Reklama -

    Na realizację tej strategii spółka przeznaczy w sumie 700 mln zł, z
    czego 200 mln zł to wydatki typu operacyjnego (m.in. marketing,
    sprzedaż, prowizje), a 500 mln zł – inwestycje.

    Według stanu na środę, 9 października, Netia miała ok. 175 tys. abonentów szerokopasmowego internetu.

    W naszej ocenie zdobycie miliona klientów, dzięki inwestycji rzędu 700
    mln zł to atrakcyjna propozycja biznesowa
    ” – powiedział Godlewski.
    Potwierdził, że Netia osiągnie pozytywne przepływy środków pieniężnych
    w 2010 roku.

    Netia zdobyła ponad 42 tys. klientów dzięki agresywnej akcji
    promocyjnej przeprowadzonej w lecie tego roku. Klienci, którzy
    podpisali trzyletnie umowy w okresie promocyjnym, przez pierwszy rok
    nie będą płacili rachunków.

    „To była kosztowna operacja, ale gdybyśmy jej nie przeprowadzili,
    musielibyśmy zdobyć klientów w inny sposób. Być może trzeba by było
    więcej zainwestować w media, a być może bardziej rozbudować kanały
    sprzedaży”
    – powiedział Godlewski. Dodał, że Netia próbuje różnych
    sposobów zdobycia nowych klientów.

    Godlewski poinformował, że w II połowie przyszłego roku Netia zacznie
    oferować usługi konwergentne z operatorem sieci mobilnej Play. Dodał,
    że spółka nie przeprowadza obecnie analiz dotyczących połączenia Netii
    i Play, ale pod koniec przyszłego roku ten temat może powrócić.

    „Ostatecznie zadecyduje to, czy ewentualna fuzja stworzy wartość dodaną dla akcjonariuszy” – powiedział Godlewski.

    Prezes Netii poinformował, że spółka będzie się starała zwiększyć liczbę oferowanych usług.

    „Pytanie brzmi kiedy, a nie czy operator taki jak Netia będzie
    musiał posiadać usługi typu triple play, włączając w to telewizję. To
    sposób konkurowania z telewizją kablową, możliwość zwiększenia ARPU, a
    także metoda zwiększenia lojalności konsumenta”
    – powiedział Godlewski.

    ŹródłoISB
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    7 mitów na temat weryfikacji kierowców jeżdżących z aplikacją Bolt

    Dla 61% osób korzystających z aplikacji do zamawiania przejazdów taksówkami najważniejsza dla poczucia bezpieczeństwa w podróży jest wiedza, kim...