Interia jako pierwszy portal w Polsce wprowadziła Płatności Powtarzalne BLIK w usłudze Rachunki w Poczcie. Nowa funkcjonalność automatyzuje realizację comiesięcznych opłat (m.in. faktur, rachunków za prąd, gaz i wodę oraz abonamentów GSM i TV). Jest ona dostępna dla użytkowników serwisu Interia Poczta.
Interia nieustannie rozwija usługi pocztowe, z których korzysta 3,8 mln użytkowników indywidualnych oraz firm. Jako pierwsza wśród portali horyzontalnych wprowadziła Płatności Powtarzalne BLIK. Nowa usługa to bezpieczne, szybkie i wygodne rozwiązanie, które z poziomu Interii Poczta automatyzuje wykonywanie comiesięcznych opłat, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad wydatkami.
Korzyści wynikające z Płatności Powtarzalnych BLIK w usłudze Rachunki w Poczcie Interia:
- terminowa płatność za rachunki,
- łatwe uruchomienie płatności cyklicznych (jednorazowe zatwierdzenie za pomocą kodu BLIK),
- większe bezpieczeństwo płatności (brak konieczności przepisywania i udostępniania danych z kart płatniczych),
- pełna kontrola nad płatnościami w aplikacji banku (możliwość zmiany i wyłączenia płatności w każdej chwili).
Usługa jest dostępna dla każdego użytkownika Interii Poczta, który aktywował folder Rachunki i posiada konto w banku oferującym Płatności Powtarzalne BLIK (PKO Bank Polski, Bank Millennium, Santander Bank Polska, Banki Spółdzielcze SGB, ING Bank Śląski, Nest Bank i Alior Bank).
Aktywacja usługi jest bezpłatna. Po jej włączeniu kolejne transakcje będą realizowane automatycznie. Dostawcą usługi Płatności Powtarzalne BLIK jest Polski Standard Płatności, a operatorem płatności BillBird.