InPost, europejski lider w dziedzinie innowacji logistycznych, wykorzystując rozwiązania polskiego fintechu buycoffee.to, wprowadza nową funkcjonalność w swojej aplikacji InPost Mobile, w ramach której będzie można wyrazić wdzięczność za codzienną pracę kurierów InPost.
Inicjatywa zrodziła się z autentycznej potrzeby, zainspirowanej spontanicznymi działaniami klientów, którzy w skrytkach urządzeń Paczkomat® okazjonalnie pozostawiali drobne upominki. Często sygnalizowali oni, że chcieliby mieć możliwość docenienia kurierów, którzy nierzadko wykraczają poza swoje rutynowe obowiązki, aby sprostać ich oczekiwaniom. Wirtualna kawa jest odpowiedzią na te głosy i ma na celu stworzenie platformy, gdzie wdzięczność może być wyrażana w sposób zorganizowany i efektywny
Wszechstronne narzędzie biznesowe, monetyzacja w każdym sektorze
Platforma buycoffee.to, znana dotąd głównie z idei „stawiania kawy” twórcom internetowym, dynamicznie poszerza swoje możliwości. Nowa strategia zakłada przekształcenie jej w wszechstronne narzędzie do budowania społeczności i monetyzacji działań w różnych sektorach gospodarki.
– W erze, w której autentyczność i unikatowe doświadczenia online są kluczowe, chcemy pokazać, że nasza platforma ma ogromny potencjał biznesowy – podkreśla Piotr Kędzia, Prezes Zarządu Coffee Media sp. z o.o. właściciel serwisu www.buycoffee.to. – Dotychczasowe współdziałania udowadniają, że serwis może być z powodzeniem wykorzystywany nie tylko w świecie twórców internetowych, ale także w zupełnie nowych obszarach jak chociażby logistyka.
Dzięki temu każdy użytkownik – od artysty, przez kuriera, po lokalnego rzemieślnika – może dziś otrzymać symboliczny gest uznania w postaci wirtualnej kawy. A każdy darczyńca ma szansę w prosty sposób podziękować za codzienną pracę i zaangażowanie tych, którzy na co dzień ułatwiają nasze życie.