środa, 30 lipca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla T-Mobile

    Zobacz również

    T-Mobile Polska otrzymało prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów Gwiazdę Jakości Obsługi 2014. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. W ramach tegorocznej edycji programu ocenie poddano ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane firmom wysoko ocenianym przez konsumentów w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od ponad sześciu lat

    - Reklama -

    każdego dnia bada poziom satysfakcji konsumentów. Ocenie poddawane są wszystkie kanały komunikacji i formy kontaktu z klientami – od obsługi w punkcie sprzedaży, przez infolinię, stronę internetową, po jakość kontaktu z przedstawicielami handlowymi – jeśli dana firma korzysta z tego kanału sprzedaży. Ocena dotyczy zarówno jakości obsługi podczas procesu sprzedaży, jak i posprzedażowych form obsługi klienta. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów mające wpływ na końcowy werdykt.

    W imieniu T-Mobile Polska Gwiazdę Jakości Obsługi w kategorii Telekomunikacja mobilna odebrał Wojciech Kliniewski – Dyrektor Departamentu Sprzedaży – Rynek Prywatny.

    Polski Program Jakości Obsługi funkcjonuje od 2008 roku. Stanowi nowoczesny kanał dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

    ŹródłoT-Mobile
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Bank Millennium w 2 kw. 2025 r. – dobre wyniki finansowe i operacyjne

    Grupa Kapitałowa Banku Millennium S.A. wypracowała w drugim kwartale 2025 r. zysk netto w wysokości 331 mln zł oraz...