Grupa Polsat – Interia nr 1 w Internecie wśród polskich wydawców w 2025 roku. Według badania Mediapanel wydawca portalu Interia oraz serwisów Grupy Polsat Plus wygrał I, II i III kwartał br. Potwierdzeniem zwycięskiego trendu jest najlepszy wynik na rynku we wrześniu – 20,6 mln RU. Grupa Polsat – Interia od ośmiu miesięcy jest nr 1 w polskim Internecie.
Grupa Polsat – Interia zdominowała Internet wśród polskich wydawców. Według badania Mediapanel wydawca portalu Interia oraz serwisów Polsatnews.pl i Polsatsport.pl jako jedyny na rynku przekroczył we wrześniu barierę 20 mln RU i osiągnął zasięg na poziomie 20,6 mln RU. Grupa Polsat – Interia zwiększyła w ciągu ostatniego miesiąca przewagę nad Grupą RAS Polska i Grupą Wirtualna Polska – odpowiednio do 0,7 mln RU i 1,3 mln RU.
Grupa Polsat – Interia osiąga najlepsze wyniki w topowych kategoriach tematycznych. Interia Geekweek z zasięgiem 3,7 mln RU awansowała we wrześniu na pozycję lidera w „Nauce i technologii”. Wyprzedziła m.in. WP Tech (3,4 mln RU), Telepolis (2,9 mln RU) i Komputer Świat (2,9 mln RU).
Pomponik.pl nieprzerwanie od początku roku wygrywa w kategorii „Plotki, życie gwiazd”. We wrześniu 5,5 mln internautów czytało i oglądało materiały serwisu prosto z czerwonego dywanu.
Interia Motoryzacja (3,8 mln RU) po raz czwarty z rzędu zwyciężyła wśród fanów samochodów i mechanicznych jednośladów, a Interia Muzyka (2,1 mln RU) awansowała na pozycję lidera kategorii “Muzyka i serwisy audio”. Zielona Interia (2,7 mln RU) to z kolei najpopularniejszy serwis o ekologii w Polsce.
Interia Wydarzenia jest drugim najczęściej odwiedzanym serwisem w kategorii „Informacje i publicystyka” w kraju. 6,8 mln internautów (RU) śledziło razem z nim reakcje Polski oraz NATO na ofensywne działania Rosji.
Grupa Polsat – Interia to nr 1 wśród wydawców serwisów pogodowych. 8,2 mln internautów planowało razem z prognozami Interia Pogoda oraz Twoja Pogoda wakacje last minute oraz ostatnie tygodnie lata.