poniedziałek, 13 października, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Goodie i BLIK tworzą wielobankową platformę cashbackową

    Zobacz również

    Goodie – platforma cashbackowa oraz Polski Standard Płatności – operator BLIKA nawiązały strategiczną współpracę. Jej celem jest stworzenie innowacyjnej, wielobankowej platformy cashbackowej. To pierwsza taka inicjatywa na polskim rynku.

    - Reklama -


    Zwroty za zakupy tzw. cashback zyskują na popularności. Klienci doceniają możliwość odzyskania części wydatków za zakupy. Dzięki nowej platformie użytkownicy zyskają łatwy dostęp do atrakcyjnych ofert cashbackowych, a banki i sklepy efektywne narzędzie do zarządzania promocjami. Co istotne, sklepom nie będzie potrzebna żadna dodatkowa integracja techniczna – wystarczy podpisanie zamówienia i uzgodnienie warunków współpracy. Goodie odpowiada za przyjmowanie zamówień, rozwój technologiczny platformy, analitykę i mechanizmy cashbackowe. BLIK zapewni możliwość implementacji usługi i komunikację programu w bankach, które zdecydują się udostępnić ją swoim klientom.

    Tworzymy nowy standard usługi cashback, przygotowany na dużą skalę, dla całego sektora bankowego. Nasze rozwiązanie bazuje na innowacyjnych mechanizmach wypracowanych przez goodie i widoczności w aplikacji mobilnej banku. Teraz, dzięki współpracy z BLIKIEM, technologia ta staje się dostępna dla wszystkich banków i sklepów w Polsce. To unikalne, nowe narzędzie, które pozwoli sklepom na zwiększenie swojej sprzedaży, przy braku konieczności technicznej integracji– podkreśla Wojciech Grudzień, goodie.

    Tak jak BLIK stał się motorem rozwojowym innowacyjnego sektora bankowego w Polsce, podobny potencjał widzimy w ustandaryzowanej w ramach sektora finansowego usłudze cashback. To unikalne narzędzie, które pozwoli klientom oszczędzać na zakupach, a bankom, które zdecydują się na wdrożenie, promować płatności i jeszcze bardziej zwiększać zaangażowanie w ich aplikacjach. Wierzymy, że takie połączenie otwiera ogromne możliwości rozwojowe dla całego rynku
    – dodaje Marcin Waldowski, BLIK.

    Sprzedawcy, którzy zdecydują się dołączyć do nowej platformy cashbackowej, będą mogli liczyć na ekspozycję w aplikacjach bankowych i dotarcie do dużej bazy klientów – bez kosztów integracji technicznej z rozliczeniem opartym o wynik sprzedaży. Klienci będą aktywować oferty przed zakupem, płacić BLIKIEM lub kartą, a cashback trafi na ich saldo w aplikacji mobilnej, skąd będzie można go wypłacić na rachunek bankowy. Start nowej platformy planowany jest na przyszły rok.

    ŹródłoBlik
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    W Plusie największy zasięg internetu stacjonarnego

    Plus nieustannie zwiększa dostępność szybkiego internetu stacjonarnego w kolejnych lokalizacjach w całym kraju. Oferta internetu światłowodowego Plusa dostępna jest...