Generali kontynuuje obecność w świecie gamingu. Mapa Generali Only Up! w Fortnite została odświeżona o nowe wyzwania. Dodane zostały do niej także oznakowane logo ubezpieczyciela elementy, które pozwalają na personalizację awatarów. Cel pozostał jednak bez zmian: promowanie zdrowego stylu życia, szczególnie aktywności fizycznej.
Mapa Generali Only Up! w Fortnite została rozbudowana o nowe trasy pełne przeszkód. Tak jak w poprzedniej wersji inspirowane są konkretnymi dyscyplinami sportowymi. Na razie gracze mogą sprawdzić swoje umiejętności na torach poświęconych piłce nożnej, koszykówce i pływaniu, ale w planach jest wprowadzenie kolejnych.
Hasło akcji – „W grze masz respawn, a w realu o zdrowie musisz powalczyć!” to przypomnienie o tym, że w codziennym życiu dbanie o zdrowie wymaga większej świadomości i uwagi niż w grze. Jest to też podkreślenie ogromnej roli ubezpieczenia w tej codziennej trosce o siebie i budowanie poczucia bezpieczeństwa.
– Obecność w świecie gamingu to dla Generali kolejny krok w realizacji idei drogi do lepszego zdrowia. Dzięki mapie w Fortnite zyskaliśmy przestrzeń, by w atrakcyjny i angażujący sposób pokazać, jak istotne są codzienne, prozdrowotne wybory – zarówno dla naszych obecnych, jak i przyszłych klientów. Hasło kampanii przypomina, że w przeciwieństwie do świata wirtualnego, w rzeczywistości mamy tylko jedno życie i warto świadomie troszczyć się o nie każdego dnia – mówi Katarzyna Rakowiecka, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Generali Polska.
Mapa została zaprojektowana tak, aby łączyć sportową aktywność z emocjonującą rozrywką. Gracze nie tylko pokonują klasyczne przeszkody parkourowe, ale w tej wersji gry również platformy, przeskoki, czy różnorodne dynamiczne elementy. W ten sposób Generali chce zachęcić graczy do ćwiczeń również w realnym świecie i łączyć zabawę z rzeczywistą troską o formę.
– Fortnite to dla nas nie tylko ogromna platforma gamingowa, ale także wyjątkowa przestrzeń do realizacji naszych celów związanych ze zdrowiem i aktywnością fizyczną. Ta inicjatywa pozwala nam docierać do młodych ludzi, którzy już niedługo będą podejmować ważne decyzje ubezpieczeniowe, a jednocześnie oferuje im świetną zabawę i motywację do działania – mówi Anna Tywonek, ekspert ds. komunikacji marketingowej w Generali Polska.
Kampania obejmuje działania na platformach gamingowych na kanałach influencerów gamingowych. Za produkcję i egzekucję odpowiada agencja Game Changer (Group One).