Exatel SA, jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych zawarł z Najwyższą Izbą Kontroli dwa kontrakty na świadczenie usług: telefonii stacjonarnej, transmisji danych w sieci WAN oraz dostępu do Internetu. Łączna wartość umów to ponad 2,5 mln zł netto.
W związku z realizacją zamówienia, operator zapewnił także dostawę wymaganych urządzeń (routerów). Usługi na rzecz NIK w zakresie telefonii stacjonarnej, transmisji danych i dostępu do Internetu będą świadczone przez EXATEL przez okres 3 lat.
„Cieszymy się, że NIK dołączył do grona naszych Klientów. Mamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze sektora administracji publicznej. Z rozwiązań EXATEL korzystają m.in. Ministerstwo Sprawiedliwości, Narodowy Fundusz Zdrowia oraz Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. EXATEL sukcesywnie umacnia swoją pozycję na tym rynku, jak również w pozostałych sektorach gospodarki. Gwarantuje wysoką jakość, bezpieczeństwo i konkurencyjne ceny” – powiedział Wojciech Lubczyński, p.o. prezes zarządu EXATEL SA.
Obie umowy zostały podpisane w trybie przetargu nieograniczonego – pierwsza 13 września, a druga 25 września br.