niedziela, 24 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Dobra passa marketingu mobilnego

    Zobacz również

    Firma Vanson Bourne ujawniła wyniki badań, z których wynika, że marki coraz chętniej sięgają po marketing mobilny. W ciągu najbliższych 12 miesięcy przeprowadzenie kampanii SMS-owej i MMS-owej rozważa 28 proc. marek. W chwili obecnej 28 proc. już rozpoczęło kampanię SMS-ową, a kolejne 18 proc. – MMS-ową.

    - Reklama -

    Badanie ujawniło również, że w najbliższej przyszłości więcej marek zamierza
    poświęcić większą część swojego budżetu reklamowego właśnie na kampanie mobilne.
    71 proc. z nich planuje, że w ciągu następnych 2 lat na marketing mobilny wyda
    10 proc. swojego budżetu.

    Kampanie okazały się bardzo skuteczne. Aż 58 proc. badanych przyznała, że nawet 10 proc. odbiorców domagało się
    dalszych informacji po tym, jak otrzymali informację od marki w formie SMS-a lub
    MMS-a.

    Wszyscy respondenci potwierdzili, że ich ostatnia kampania mobilna zwiększyła
    świadomość ich marki wśród odbiorców.

    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Skompletuj wyprawkę z Lenovo! Moc promocji z okazji powrotu do szkoły

    Lenovo postanowiło odpowiedzieć na technologiczne potrzeby uczniów i ich rodziców przygotowujących się do nowego roku szkolnego. Marka przygotowała aż...