Firma Vanson Bourne ujawniła wyniki badań, z których wynika, że marki coraz chętniej sięgają po marketing mobilny. W ciągu najbliższych 12 miesięcy przeprowadzenie kampanii SMS-owej i MMS-owej rozważa 28 proc. marek. W chwili obecnej 28 proc. już rozpoczęło kampanię SMS-ową, a kolejne 18 proc. – MMS-ową.
Badanie ujawniło również, że w najbliższej przyszłości więcej marek zamierza
poświęcić większą część swojego budżetu reklamowego właśnie na kampanie mobilne.
71 proc. z nich planuje, że w ciągu następnych 2 lat na marketing mobilny wyda
10 proc. swojego budżetu.
Kampanie okazały się bardzo skuteczne. Aż 58 proc. badanych przyznała, że nawet 10 proc. odbiorców domagało się
dalszych informacji po tym, jak otrzymali informację od marki w formie SMS-a lub
MMS-a.
Wszyscy respondenci potwierdzili, że ich ostatnia kampania mobilna zwiększyła
świadomość ich marki wśród odbiorców.