wtorek, 19 sierpnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Czytanie to inwestycja w siebie – VeloBank wspólnie z Empikiem promują czytelnictwo

    Zobacz również

    VeloBank kontynuuje wspólne działania z Empikiem, które mają na celu zachęcenie Polaków do sięgania po książkę w wolnym czasie. W ramach inicjatywy użytkownicy aplikacji Empik Go będą mogli skorzystać z wirtualnej „Letniej strefy książki z VeloBank”, czyli bezpłatnej przestrzeni pełnej inspirujących tytułów, która pozwoli każdemu użytkownikowi sięgnąć po coś wyjątkowego.

    - Reklama -

    To już kolejna wspólna akcja VeloBanku i Empiku, która ma na celu rozbudzać pasję do czytania. Po udanej akcji promocyjnej z okazji walentynek, kiedy użytkownicy aplikacji Empik Go mogli wybrać tytuły polecane przez VeloBank, przyszedł czas na kolejną odsłonę kampanii – tym razem na ostatnie tygodnie wakacji.

    Czytanie to najlepsza lokata, w siebie, w wiedzę, w wyobraźnię. Dlatego przygotowaliśmy listę książek, które inspirują, bawią i uczą. Coraz więcej osób podziela ten pogląd. Badania pokazują, że co czwarty Polak zawsze zabiera książkę na urlop, a co dziesiąty robi to bardzo często. Dlatego stworzyliśmy listę kilkudziesięciu tytułów, które, mamy nadzieję, zostaną z czytelnikami na dłużej niż jeden letni wieczór – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

    „Letnia strefa książki z VeloBank” jest dostępna dla wszystkich użytkowników aplikacji Empik Go. Dodatkowo powstanie także stacjonarna przestrzeń z wybranymi tytułami przez VeloBank we flagowym salonie Empiku przy ul. Marszałkowskiej 99, w modernistycznym budynku dawnej Cepelii. Wszyscy odwiedzający ten salon będą mogli zrelaksować się w specjalnej strefie na wygodnej zielonej kanapie, nawiązującej do kolorystyki VeloBanku, i sięgnąć po wybraną książkę. Co więcej, podobna przestrzeń pojawi się w biurowcu VeloBanku przy ul. Rondo Daszyńskiego 2C w Warszawie – będzie ona otwarta dla każdego odwiedzającego.

    Empik od ponad 75 lat łączy czytelników z twórcami i inspiruje do czytelniczych poszukiwań. Chociaż jako marka przeszliśmy ogromną transformację, rozwijając dynamicznie e-commerce i ofertę w innych kategoriach, nasze książkowe korzenie pozostają niezmiennie silne. Tym bardziej cieszy nas, że dzięki takim kampaniom możemy zachęcać klientów, by zatrzymać się na moment w codziennym biegu i dać się wciągnąć najlepszym literackim historiom – na papierze, ekranie czy w słuchawkach, w aplikacji Empik Go – podkreśla Anna Gut-Mostowy, rzeczniczka prasowa Empiku.

    Zyskują wszyscy czytający

    W ramach kampanii użytkownicy aplikacji Empik Go przez 4 tygodnie będą mogli sięgnąć po pozycje polecane przez VeloBank. Dodatkowo bank szczególnie chce docenić swoich klientów, którym zaproponował dostęp do Empik Go Standard do 30 dni bez żadnych opłat. Wystarczy, by klienci wyrazili zgody marketingowe, posiadali aktywną bankowość mobilną i włączone notyfikacje push. Dzięki temu będą mieli możliwość skorzystania z 3 dowolnych tytułów audiobooków lub ebooków z pełnego katalogu Empik Go oraz nieograniczony dostęp do podcastów i ASMR. W ramach wspólnych działań abonenci Empik Go otrzymają newsletter z informacją o polecanych przez VeloBank książkach. Informacje o kampanii pojawią się w kanałach social media Empiku, na platformie Empik.com, w aplikacji Empik Go, w kanale direct poprzez newsletter.

    Działania promocyjne obejmą prawie 190 salonów stacjonarnych Empik w całej Polsce.

    ŹródłoVeloBank
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    TCL zdobywa pięć nagród EISA, wyznaczając nowe standardy w technologii dużych ekranów i QD-Mini LED

    TCL, światowy lider w branży elektroniki użytkowej oraz marka nr 1 na świecie w segmencie telewizorów Mini LED i...