piątek, 19 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Czekała 20 godzin na konsultanta

    Zobacz również

    Pewna Brytyjska zadzwoniła do biura obsługi tamtejszego operatora telekomunikacyjnego BT i przez 20 godzin oczekiwała na połączenie z konsultantem. Nie doczekała się (DI)

    - Reklama -

    51-letnia Hannah King chciała poskarżyć się na
    niedotrzymanie terminu przez technika, który miał podłączyć jej telefon
    stacjonarny w nowym mieszkaniu. W tym celu zadzwoniła na linię 0800
    brytyjskiego operatora BT (znanego wcześniej jako British Telecom) –
    pierwszego dnia czekała od 13 do 21, wysłuchując muzyki przeplatanej
    nagranymi komunikatami z prośbą o cierpliwość.

    Po owych 8 godzinach zrezygnowała, aby następnego dnia spędzić kolejne
    8 godzin, słuchając identycznych zapowiedzi automatu. Kiedy trzeciego
    dnia w ciągu 4 godzin również nie doczekała się zgłoszenia konsultanta,
    wybuchła płaczem – informuje Times Online.

    Rzecznik operatora przyznała, że przyczyną problemu mógł być nowy
    system wprowadzony w call-center, który przetrzymał dzwoniących po
    kilka godzin bez dostępu do konsultantów. Przeprosiła jednocześnie
    klientów, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji.

    Czy pani King może już korzystać z telefonu w nowym mieszkaniu, gazeta
    niestety nie podaje. Tak czy inaczej w ciągu trzech wspomnianych dni
    nadzwoniła się i tak wystarczająco dużo.

    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Alior Bank wchodzi w nową erę komunikacji cyfrowej dzięki współpracy z Adobe i Dentsu

    Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę z globalnym liderem technologii marketingowej, firmą Adobe oraz partnerem wdrożeniowym Dentsu Polska w celu...