czwartek, 18 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Czas zadbać o abonenta

    Zobacz również

    Jak czytamy w Rzeczpospolitej statystycznie ok. 32 mln Polaków dysponuje już komórkami. Liczba nowych aparatów, jaką w tym roku przyłączą operatorzy GSM, będzie mniej więcej o połowę niższa niż w ubiegłym.

    - Reklama -

    – Już od kilkunastu miesięcy nie mniej istotne od zdobywania nowych jest utrzymywanie wartościowych klientów poprzez specjalne programy lojalnościowe oraz dodatkowe propozycje dla najbardziej aktywnych – powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes zarządu PTK Centertel, operatora sieci Orange.

    Co kwartał z usług tego operatora rezygnuje 130 – 150 tys. abonentów i kilkakrotnie większa liczba użytkowników telefonów na kartę. Podobna jest sytuacja w innych sieciach, wyłączając Polską Telefonię Cyfrową, która w tym roku chlubi się bardzo niskim wskaźnikiem odejść (0,5 – 0,6 proc. miesięcznie). Tak czy inaczej można szacować, że co roku co najmniej 1 mln abonentów rezygnuje z usług własnej sieci i szuka innej. Wskaźnik odejść dla użytkowników usług na kartę jest kilkakrotnie wyższy.

    Użytkownicy telefonów na kartę płacą jednak cztery razy mniej niż abonenci. Dlatego ważniejsze jest, ilu klientów płacących normalne rachunki uda się zatrzymać. – Nie warto się wdawać w wojny o odchodzących klientów. Korzystniej jest zadbać o tych, których już mamy, i nie oddać ich konkurencji – uważa przedstawiciel jednej z sieci GSM.

    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    7 mitów na temat weryfikacji kierowców jeżdżących z aplikacją Bolt

    Dla 61% osób korzystających z aplikacji do zamawiania przejazdów taksówkami najważniejsza dla poczucia bezpieczeństwa w podróży jest wiedza, kim...